הצלחה לקשת: השקת "נינג'ה ישראל" ניצחה את "האח הגדול"

בפרק ההשקה צפו 596 אלף צופים והוא הגיע ל-18.7% רייטינג • בתוכנית השנייה נרשמה ירידה מסוימת, אם כי לא משמעותית, והיא הגיעה ל-17.1% רייטינג

משתתף "נינג'ה ישראל" / צילום: עודד קרני
משתתף "נינג'ה ישראל" / צילום: עודד קרני

אחרי שבועיים שבהם רשת הובילה את הפריים-טיים עם "האח הגדול", ההובלה חוזרת לקשת. הזכיינית השיקה את התוכנית "נינג'ה ישראל", שבפרק הראשון שלה צפו 596 אלף צופים, והוא הגיע ל-18.7% רייטינג.

"האח הגדול" הגיעה למקום השני בטבלה עם ממוצע רייטינג (של 3 תוכניות), שהיה כמעט זהה ועמד על 18.6%. אם שיטת החישוב הייתה שונה, התוכנית הייתה ממוצבת במקום הראשון, לאחר שאחד הפרקים ששודרו הגיע לרייטינג של 20.5%. 

למרות הנתון הגבוה של תוכנית ההשקה, בתוכנית השנייה של "נינג'ה ישראל" נרשמה ירידה מסוימת, אם כי לא משמעותית, והיא הגיעה ל-17.1% רייטינג. מאחר שלא מדובר בפער גדול, מעניין יהיה לראות בשבועות הבאים אם זו מגמת ירידה או סטייה מקרית.

נתון נוסף מעניין הוא חיבור הרייטינג המצרפי של קשת ורשת בערבים שבהם משודרים במקביל "האח הגדול" ו"נינג'ה ישראל", שמגיע לכ-37% בממוצע. התוכניות של ערוץ 10 ותאגיד השידור אמנם לא משולבות בטבלה, אך גם הן תורמות נקודות רייטינג משלהן לזה של קשת ורשת, מה שאומר שבערבים כאלה הרייטינג המצרפי עשוי להגיע ללמעלה מ-40% - נתונים כמעט דימיוניים בהתחשב בכך שמדובר בעונת הקיץ שסובלת באופן מסורתי מרייטינג נמוך יחסית.

בהתבוננות על כלל עשרת התוכניות המובילות, לקשת יש סיבה לשמוח השבוע - שבע מתוך 10 התוכניות היו שלה. גם בחדשות קשת מובילה השבוע על רשת, כאשר מהדורת אמצע השבוע בקשת רושמת נתונים גבוהים יותר ממהדורות חדשות השבת: 11.5% למהדורת אמצע השבוע אל מול 10.4% לחדשות השבת של קשת ו-9.2% של חדשות השבת ברשת. 

רייטינג
 רייטינג