"אחרי יום העבודה אני מנגן בעוד, בגיטרה ובכינור"

פאדי חוסיין (28) הוא מנהל פרויקטים SEO בחברת Booya Digital • טווח שכר: 12-17 אלף שקל

פאדי חוסיין / צילום: טאלנט דיגיטלי
פאדי חוסיין / צילום: טאלנט דיגיטלי

איפה אני תופסת אותך ומה כולל התפקיד שלך?
"היום אני בחופש, אבל כשאני לא בחופשה אני מנהל כ-15 פרויקטים לקידום ואפיון אתרים בגוגל בחברת Booya Digital, שמתמחה בשיווק דיגיטלי B2B בארץ ובחו"ל. יש אצלנו צוות של מומחים שמלווים את העסק בגיבוש אסטרטגיה שיווקית דיגיטלית. אנחנו יודעים לייצר את החיבור בין קהלי היעד של העסק במקום ובזמן הנכון ולהניע אותם לפעולה".

כמה זמן אתה בתפקיד ומה עשית קודם?
"אני בבויה כשנה. הרקע שלי טכני: בתיכון למדתי במגמת פיזיקה ומתמטיקה. כשסיימתי את כיתה י"ב עבדתי שנה באילת כטבח בבתי מלון, אחריו עשיתי תואר במערכות מידע באוניברסיטת חיפה, כשבמהלך הלימודים ניהלתי את הפיצרייה המשפחתית בדיר חנא, ועוד עבודות מזדמנות. לפני שנתיים החלטתי להגשים חלום, ויזמתי סטארט-אפ בתחום החינוך, הכלכלה והשיווק שמטרתו להפחית עלויות לאזרחים. לקחתי הלוואה מהבנק, את החסכונות, ועוד קצת כסף שהצלחתי לגייס ממשקיעים. אחרי שנה הגענו למצב שהכסף נגמר והסטארט-אפ לא הושלם באופן הצפוי. זה הסתיים בפשיטת רגל. לא ירדתי מהרעיון, התהליך בהשהיה.

"בצד החיובי, על אף שהפסדתי כ-200 אלף שקל, בשנה הזו רכשתי ניסיון מעשי ששווה ערך לחמש שנים בניהול, תכנות ושיווק. לכן חיפשתי תחום שמשלב את שלושתם, והופניתי לפרויקט של טאלנט דיגיטלי מטעם גוגל והג'וינט-תבת ומשרד הרווחה. עשיתי קורס ניהול קמפיינים PPC בגוגל וברשתות חברתיות וכך נחשפתי לעולם השיווק הדיגיטלי, ואת הקורס סיימתי בהצטיינות. גם בבויה דיגיטל התקדמתי מהר והפכתי למנהל פרויקטים בתוך חודשיים, ובתום שנה כבר הציעו לי להיות מנהל מחלקת הקידום האורגני".

מה אתה עושה כשאתה לא בעבודה?
"אני מנגן על עוד, גיטרה וכינור. אחרי יום עבודה אני מנגן חצי שעה, מתאפס ומתחיל את חצי השני של היום באנרגיות חדשות. בסופ"ש אני מבלה בחופי הים של תל אביב, ופעם בשבועיים אני חוזר לצפון, לכפר שלי דיר חנא, שהוא הכפר הכי יפה בגליל התחתון ויש בו את האנשים הכי טובים בעולם. בנוסף, ההורים שלי חינכו אותי לעזור לאנשים ללא תמורה, ולעשות משהו בצורה הכי טובה אפילו אם זה בחינם. אני מתנדב כבר תשע שנים ומלמד שיעורים פרטיים וקבוצתיים במתמטיקה לתלמידים מכיתה ז-י"ב בכל המגמות. אני מאמין שאם מישהו טוב במתמטיקה הוא יהיה טוב בכל דבר בחיים".

איפה תהיה בעוד חמש שנים מהיום?
"אמשיך להתקדם ולהתפתח יחד עם בויה, ואתמקצע גם במוזיקה".

ומה עם חלום הסטארט-אפ?
"לא אוותר על זה. דיברתי עם המנהלים שלי ויכול להיות שהם יתמכו בי כשאעשה זאת במקביל".