תזוזות במגדל: בן ברוך עובר לקבוצה האם; שגיא שטיין יחליפו

שגיא שטיין, מנכ"ל חברת קנות הנאמנות של מגדל שוקי הון מחליף את מנכ"ל בית ההשקעות של קבוצת מגדל, יוסי בן ברוך, שיעבור להיות מנהל הכספים הראשי בקבוצה האם ובחברת הביטוח של מגדל

שגיא שטיין, מנכ"ל חברת קרנות הנאמנות של מגדל שוקי הון מחליף את מנכ"ל בית ההשקעות של קבוצת מגדל, יוסי בן ברוך, שצפוי לעבור לתפקיד מנהל הכספים הראשי בקבוצה האם ובחברת הביטוח של הקבוצה .

בן ברוך כיהן כמנכ"ל בית ההשקעות של משפחת אליהו, לאחר שנים ארוכות בהן היה מאנשי אמונה של המשפחה, כשהגיע לקבוצת מגדל מתחום הכספים של קבוצת אליהו. פרישתו ממגדל שוקי הון נעשית במסגרת פרישתו "מועמדותו לתפקיד מנהל הכספים של מגדל אחזקות ומנהל חטיבת פיננסים של מגדל ביטוח ", על פי הודעת החברה. לכשימונה לתפקידו החדש בן ברוך יחליף בתפקיד את ערן צ'רנינסקי, שעובר לתפקיד מקביל במתחרה כלל ביטוח .


מנכ"ל קבוצת מגדל ומגדל חברה לביטוח הוא דורון ספיר. יו"ר מגדל שוקי הון הוא ישראל אליהו, בנו של בעל השליטה בקבוצה, שלמה אליהו.

מגדל שוקי הון היה ניסיון של מגדל להפוך לגורם משמעותי בשוק השירותיים הפיננסיים. עם זאת, ובדומה למה שקרה גם אצל קבוצות ביטוח אחרות, הדומיננטיות בשוקי הביטוח והפנסיה לא שוחזרו בשוקי השירותים הפיננסיים. עם זאת, למגדל שוקי הון פעילות קרנות נאמנות משמעותית, בדגש על פעילות קרנות מחקות בולטת, שאותה שטיין מנהל היטב כבר כמה שנים .

פעילות קרנות הנאמנות היא מהבולטות בשוק קרנות הנאמנות והיא הפעילות המרכזית במגדל שוקי הון, שבשנים האחרונות מכרה את חבר הבורסה שלה לבית ההשקעות אי.בי.אי, כשהיא מחזיקה כיום במניות מיעוט של 20% מאי.בי.אי חבר בורסה .