פחות תור? דואר ישראל יקים נקודות שירות בתוך רשתות שיווק

חברת דואר ישראל מעוניינת להקים חנות בתוך חנות בקניונים ובמרכזי קניות • החנויות יזכו להגדיל את תנועת הלקוחות וייהנו מעמלות ישירות

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל / צילום: תמר מצפי
דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל / צילום: תמר מצפי

חברת דואר ישראל מפרסמת היום (ג') קריאה לשיתופי-פעולה עם רשתות שיווק בדבר פתיחת נקודות דואר. החברה קוראת לבתי עסק ומציעה להם להקים חנויות משותפות לפתיחת סוכנויות דואר בתוך חנויות, במודל של חנות בתוך חנות במרכזי הערים ברחבי הארץ. דואר ישראל כבר מקיימת שיתוף-פעולה דומה עם שופרסל, וכעת היא מעוניינת להרחיב אותו.

לדברי החברה, מתן שירותי דואר בתוך חנויות ורשתות, מחוץ לסניפי הדואר, הוא מודל מקובל בעולם ומאפשר לציבור לקבל את כל שירותי הדואר והשירותים הפיננסיים במגוון רחב של מקומות במרכזי הערים ובשעות פעילות מורחבות. אותם עסקים שיחברו לדואר ישראל ויפתחו סוכנויות דואר ייהנו מ מלות ישירות בגין הפעלת הסוכנויות ומתנועת לקוחות משמעותית.

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, מסר: "במסגרת האסטרטגיה העסקית של החברה, דואר ישראל מתקדמת למודל שמרחיב את פעילות הדואר לתועלת הציבור. לחברה יש 50 מיליון ביקורים בשנה, מספר שאין לו אח ורע באף רשת קמעונאית, ואותו ניתן למנף לכוח קנייה עצום לטובת כל עסק. שיתוף-הפעולה עם חברות מובילות במשק יאפשר לנו לשפר ולהרחיב את סל השירותים שלנו ללקוחותינו ולהעניק להם חוויית שירות טובה יותר".