רייטינג: "נינג'ה ישראל" ממשיכה להוביל את הטבלה

קשת הצליחה להכניס לעשירייה הראשונה שמונה תוכניות • "האח הגדול" מתחזקת ומדורגת רבעית בטבלה

משתתף נינג'ה ישראל / צילום: עודד קרני
משתתף נינג'ה ישראל / צילום: עודד קרני

"נינג'ה ישראל" של קשת לא מאבדת את הבכורה בשלהי אוגוסט ושומרת על ראשות הטבלה, למרות היחלשות מסוימת, לרייטינג של 17.7% ו-519 אלף צופים באוכלוסייה הכללית בממוצע לכל אחד משלושת הפרקים ששודרו השבוע.

אצל השכנה ממול, רשת, "האח הגדול" אמנם התחזקה מעט השבוע ומשדר ההדחה שלה אתמול בערב זכה לרייטינג של 17.2%, אבל הפרק הנוסף, ששודר ביום רביעי (15.1%, 406 אלף צופים), הגיע למקום הרביעי בטבלה אחרי תוכנית לקט של "מונית הכסף" של קשת, שהתמקמה במקום השלישי עם 15.8% ו-460 אלף צופים. מעניין יהיה לראות האם הצופים יחזרו ל"אח הגדול" בשבוע האחרון שלה, ואיזה רייטינג יקטוף משדר הגמר במוצאי שבת הקרוב.

בסיכומו של שבוע, אפשר לקבוע שהשבוע האחרון היה עוד שבוע של קשת: לערוץ 7 תוכניות בטבלה, בהן שני משדרים של "אביב או אייל" (מקומות חמישי ושישי), "בין אריזונה לנס ציונה", שממשיכה לצנוח וירדה מ-13.4% בשבוע שעבר ל-11.1%, ו"הכל אישי עם חיים אתגר", שגם היא יורדת לעומת השבוע שעבר וסוגרת את הטבלה במקום העשירי.

מלבד "האח הגדול", רשת הצליחה להכניס לעשירייה רק תוכנית אחת נוספת - "משחקי השף", שהתברגה במקום השמיני עם 11.9% ו-307 אלף צופים בכלל האוכלוסייה.

בערוץ עשר בלטו השבוע בשעות הפריים-טיים "חברות" עם 7.2% ו-194 אלף צופים בכלל האוכלוסייה, ושידור חוזר של "פנים אמיתיות", עם 7.1% ו-180 אלף צופים. "לעוף על המיליון" ביום שישי הובילה את הרצועה עם 5.7% ו-219 אלף צופים.

בגזרת החדשות בסוף השבוע: "אולפן שישי" עם 8.5% בקשת ו-6.1% ברשת. "שישי" עם אילה חסון בערוץ עשר הגיע ל-5.1%. במוצ"ש, "חדשות השבת" זכו בקשת ל-12% ונכנסו למקום השביעי בעשירייה. ברשת קיבלה אותה מהדורה 9.6%. "המגזין בערוץ עשר רשמה 5.5%, וחדשות כאן בתאגיד הגיעו ל-4.3%, כאשר "רואים עולם" הגיעה ל-3.7%. 

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי