Overwolf הישראלית ואינטל הקימו קרן בהיקף 7 מיליון דולר

הקרן תתמוך במפתחים של אפליקציות משחק, מודים או שירותי משחק שונים, אשר מוצעים לגיימרים על גבי הפלטפורמה של אוברוולף

הלוגו של אוברוולף
הלוגו של אוברוולף

חברת אינטל וחברת הגיימינג הישראלית Overwolf הקימו קרן בהיקף 7 מיליון דולר לתמיכה בפיתוח אפליקציות ותוספים למשחקי PC. הקרן תתמוך במפתחים של אפליקציות משחק, מודים או שירותי משחק שונים, אשר מוצעים לגיימרים על גבי הפלטפורמה של אוברוולף. ההשקעה בכל מפתח תנוע בין 10,000 דולר ל-500 אלף דולר. הקרן לא תקבל מניות בחברות המפתחות, ואלה יחזירו את ההשקעה באמצעות שיתוף רווחים, לאחר שהאפליקציה שפיתחו תתחיל להימכר בפלטפורמה.

חברת אוברוולף פיתחה טכנולוגיה המאפשרת להוסיף רבדים של יכולות חדשות, שירותים ושיפורים למשחקי מחשב, המופעלים תוך כדי המשחק. במקור נועדה הטכנולוגיה להפעיל רישות חברתי לצד המשחק, באמצעות צ'ט, רשתות חברתיות ותחרויות בין קבוצות. לאחר מכן נוספו יכולות חדשות למערכת, וכיום היא משמשת פלטפורמה לשורה ארוכה של הרחבות משחק, אפליקציות, מודים ושיפורים שונים. תוספים אלה מספקים לחברה הכנסות ממונטיזציה, לצד הכנסות נוספות מפרסום.

אורי מרשנד, מנכ"ל מייסד באוברוולף, אמר: "אנחנו ממשיכים להציע אפשרויות לעזור למפתחים ליצור חוויות ייחודיות שהופכות את המשחקים המובילים היום למהנים אפילו יותר. בנינו את תהליך ההערכה של הקרן כך שיהיה פשוט ומהיר, ומפתחים יכולים להתמקד ב-100% בבניית האפליקציה או ההרחבה הכי טובות מבחינתם".

ג'והן בוניני, סמנכ"ל VR, גיימינג ואי-ספורט באינטל, אמר: "לאינטל יש מחויבות ארוכת-טווח לאפשר את חוויית המשחק הטובה ביותר על גבי הארכיטקטורה שלה. שיתוף הפעולה שלנו עם אוברוולף מגדיל את היכולת שלנו להעצים את הדור החדש של המפתחים בייצור תוכנות משחק מלהיבות".

אוברוולף בנתה שיתופי פעולה עם אינטל, Nvidia, לוגיטק ושורה של חברות ופלטפורמות משחקים, בהן TeamSpeak ,OP.GG ,Cloud9 ,Team Liquid ו-Riot Games. יותר מ-10 מיליון גיימרים משתמשים בה עם כ-700 משחקים, והיא מציעה להם 250 אפליקציות שונות.

חברת אוברוולף מנוהלת על ידי אלעזר היים, תום וולף, אלון רבינוביץ' ואורי מרשנד. בסבב גיוס A ב-2013 גייסה אוברוולף 5.3 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון מרקר של יובל שחר ואוהד פינקלשטיין, בסבב הגיוס הראשון גייסה החברה 500 אלף דולר בהשתתפות מנכ"ל האפינגטון פוסט ג'ימי מימן, רנה רכטמן מ-AOL וברוס האק, מנכ"ל חברת Vivendi Games לשעבר.