יאבד הכנסה? בנייקי מודאגים מההאשמות באונס נגד רונאלדו

"אנחנו מודאגים מאוד מההאשמות המטרידות ונמשיך לעקוב מקרוב אחר המצב", אמרו נציגי נייקי • "אנו מצפים מאתלטים שהם השגרירים שלנו לנהל את עצמם באופן העולה בקנה אחד עם ערכי EA", אמרו באלקטרוניק ארטס

כריסטיאנו רונאלדו \ צילום: רויטרס, Murad Sezer
כריסטיאנו רונאלדו \ צילום: רויטרס, Murad Sezer

יצרנית ביגוד הספורט נייקי ויצרנית משחקי הווידאו Electronic Arts הביעו אתמול (ה') דאגה מהשלכות הטענות לאונס נגד כריסטיאנו רונאלדו, אחד השחקנים הטובים בעולם בכדורגל.

הספורטאי (33) הכחיש בהודעת טוויטר את טענות האונס שהעלתה נגדו קתרין מיורגה, שתבעה אותו בבית המשפט בנוואדה. לטענת מיורגה, אנס אותה רונאלדו בשנת 2009 בלאס וגאס. ההכחשות לא עזרו, וחברות הענק העובדות עם רונלדו חוששות מהצל הכבד שמטילות עליו ההאשמות.  

"אנחנו מודאגים מאוד מההאשמות המטרידות ונמשיך לעקוב מקרוב אחר המצב", אמרו נציגי נייקי בהצהרה לרויטרס. חברת נייקי משתפת פעולה עם רונאלדו מאז 2003, וב-2016 הכריזו על עסקה לכל החיים בשווי כמיליארד דולר, לפי מגזין "פורבס".

עבור אלקטרוניק ארטס כיכב רונאלדו על העטיפה של סדרת EA Sports' FIFA במשך שנתיים. "ראינו את הדיווחים כי המפרטים את הטענות וההאשמות נגד כריסטיאנו רונאלדו", אמר דובר EA במכתב שנשלח בדואר אלקטרוני לרויטרס. "אנחנו מקפידים לעקוב אחר המצב, ואנו מצפים מאתלטים שהם השגרירים שלנו לנהל את עצמם באופן העולה בקנה אחד עם ערכי EA", אמרה החברה.

כזכור, קתרין מיורגה תבעה את כריסטיאנו רונאלדו בבית המשפט המחוזי במחוז קלארק, נבדה, בטענה שהוא אנס אותה בשנת 2009 בסוויטה במלון בלאס וגאס. השחקן אמר בתגובה להאשמות שמצפונו נקי ושהוא מחכה לתוצאות חקירה. 

"אני מכחיש בתוקף את ההאשמות נגדי, אונס הוא פשע מתועב שמנוגד לכל מה שאני ולכל מה שאני מאמין בו", כתב הספורטאי המפורסם בעולם בציוץ ל-75 מיליון חסידיו.

רונאלדו הועבר מקבוצת הכדורגל ריאל מדריד לאלופה האיטלקית יובנטוס הקיץ עבור 100 מיליון יורו. ביובנטוס שברו את השתיקה בנושא שלשום (ד') אחר הצהריים בטוויטר, והעניקו גיבוי מלא לרונאלדו.

"כריסטיאנו רונאלדו הוכיח בחודשים האחרונים את מקצועיותו ומסירותו הרבה, המוערכות על-ידי כולם ביובנטוס", צייץ הצוות. "האירועים לכאורה, לפני כמעט 10 שנים, לא משנים דעה זו, המשותפת לכל מי שבא במגע עם אלוף גדול".