תפס צבע: מיכה שרייר מונה למנכ"ל טמבור

שרייר, שכיהן עד כה כמשנה למנכ"ל וכסמנכ"ל כספים ומערכות מידע בטמבור, יחליף בתפקיד את מקס סרטייב, נציג הבעלים של הקבוצה, אשר שימש כיו"ר וכמנכ"ל טמבור משנת 2015 וימשיך בכהונתו כיו"ר פעיל

מיכה שרייר מונה למנכ"ל קבוצת טמבור. שרייר יחליף בתפקיד את מקס סרטייב, נציג הבעלים של הקבוצה, אשר שימש כיו"ר וכמנכ"ל טמבור משנת 2015 וימשיך בכהונתו כיו"ר פעיל של הקבוצה.

שרייר כיהן עד כה כמשנה למנכ"ל וכסמנכ"ל כספים ומערכות מידע בטמבור. הוא החל את דרכו בקבוצה כחשב בחברת GES בשנת 1997 והתקדם במהלך השנים בביצוע תפקידים מגוונים באגפי הכספים של הקבוצה. לפני כעשור מונה לסמנכ"ל הכספים של הקבוצה, ולאחר מכירת מניות טמבור מקבוצת עזריאלי לקבוצת Kusto הסינגפורית בשנת 2014, מונה למשנה למנכ"ל.

שרייר, בן 49 נשוי ואב לארבעה, הוא רואה חשבון בהשכלתו. במסגרת תפקידו היה אחראי על כלל הפעילות הפיננסית של הקבוצה, לרבות אסטרטגיה פיננסית, פיתוח עסקי וניהול קשרי משקיעים בארץ ובחו"ל.

סטרייב איחל לשרייר הצלחה בתפקידו החדש: "כמנהל ותיק ומנוסה בתעשייה הישראלית, אנו בטוחים כי יחזק את קבוצת טמבור ואת מעמדה כחברה תעשייתית מובילה במשק הישראלי".