חמסה: קרן הגידור גרניט אלפן חוגגת 5 שנים, ומינוי

וגם: משפחת דונרשטיין חוגגת באשקלון

אילן גריבוים ומנשה שמש/  צילום: פאביאן קולדורף
אילן גריבוים ומנשה שמש/ צילום: פאביאן קולדורף

במתחם האירועים מערבה שבגעש התקיימו אמש חגיגות 5 שנים להיווסדה של קרן הגידור גרניט אלפן קפיטל, שבבעלות ובניהול מנשה שמש ואורי גלר.

מנשה שמש, מנהל הקרן, סיפר בגאווה על כך שהקרן, הפועלת בארץ ובחו"ל, זכתה מאז הקמתה להכרה בינלאומית ולהצלחה גדולה, ובשנים האחרונות מדורגת באופן קבוע בצמרת הדירוג של הגופים הבינלאומיים Barclay Hedge, Morning Star ואחרים.

התמחותה של הקרן היא במסחר במכשירים פיננסיים לטווח הקצר בשווקים בינלאומיים, בשיטה ייחודית המבוססת על מודל שפיתחו מנהלי הקרן.

במהלך האירוע החגיגי הכריז שמש על מינויו של אילן גרינבוים ליושב הראש של ה-Advisory board (הוועדה המייעצת) של הקרן, והביע ביטחון שמינוי זה יחזק ויעצים את הקרן בתחומי אסטרטגיה ופיתוח עסקי. גרינבוים שימש בעבר כמנכ"ל סוני, נוקיה, יורוקום וחברות מסחריות גדולות נוספות בישראל. באירוע אתמול ציין כי "אני שמח להצטרף כיו"ר Advisory board קרן גרניט אלפן, ומקווה לתרום להמשך הצלחתה".

לאירוע הגיעו בכירים בשוק ההון, מנהלים מענף קרנות הגידור, מנכ"לים ואנשי עסקים מובילים, שנהנו מארוחת ערב בניצוחו של השף רן שמואלי, ממופע של להקת טררם והאמן העל-חושי אמיר לוסטיג.

יצאו מגדרם ובאו לחגוג: ורד ואילן גרינבוים; פנינה ומשה קפלינסקי, מנכ"ל נשר מפעלי מלט ישראליים; גבי רוטר, בעלי השליטה ומנכ"ל קבוצת קסטרו; משה אדרי, בעלי הסינמה סיטי ויונייטד קינג; ישראל טראו, לשעבר מנכ"ל בנק אגוד; אנשי העסקים גדי ודני קרובינר; לוני הרציקוביץ; אורי גולדפרב וישראל מור, מנהלי קרן הגידור ספרה; רון ויסברג יו"רIBI; חנן שמש, יו"ר קרן הגשמה, ורבים אחרים.

המסלול המהיר לעיר החכמה

העתיד העירוני, לא זה שמצפה לנו מיד אחרי הבחירות לרשויות המקומיות, אלא מה שצפוי לקרות לחווית התושב בערים החכמות העתידיות, היה הנושא המרכזי של כנס שערכה השבוע פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte במתחם האירועים EAST בתל אביב. לצד הדיונים הוצגו בכנס פתרונות דיגיטליים של חברות ישראליות בהן: סלקום, בזק, salesforce, סיסטמטיקס, סיסקו ואמדוקס.

גלית רוטשטיין, מנהלת משותפת של Deloitte דיגיטל, הבהירה כי "יש היום הזדמנות לכל עיר ורשות מקומית לנצל את ההשקעות כדי להנגיש שירותים לתושבים". לדבריה זו "הזדמנות דווקא לערים הבינוניות והקטנות לשים את עצמן בחזית הטכנולוגית ולעשות שינוי של ממש עבור התושבים".

אביב אגמי, מנהלת יחידת החדשנות בעיריית בני ברק, סיפרה כי "אצלנו לתושבי העיר אין קבוצות פייסבוק. הקשר של העירייה מתבצע ישירות מול התושב וזה מאלץ את העירייה לחשוב ביצירתיות כיצד להגיע אל התושבים ולשפר את השירות".

התעדכנו: אופיר פינס-פז, ראש המכון לשלטון מקומי באוניברסיטת תל אביב; שירלי פאר-יגרמן, מנכ"לית עיריית רמת השרון; דן הלפרן, שותף-מנהל וראש מערך הייעוץ של Deloitte; טובי כוכב, מנהל פרקטיקת הטכנולוגיה ב-Deloitte; יוסי זיגמון, מנהל אגף שיווק, חטיבת שיווק וחדשנות בבזק; יוני חמו, מנהל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בסלקום; אייל פלשטיין, CTO באמדוקס, ואחרים.

אביב אגמי גליתרוטשטיין אופיר פינס פז שירלי פאר יגרמן וטובי כוכב / צילום: אלמוג סוגבקר
 אביב אגמי גליתרוטשטיין אופיר פינס פז שירלי פאר יגרמן וטובי כוכב / צילום: אלמוג סוגבקר

משפחת דונרשטיין חוגגת באשקלון

באזור התעשייה הדרומי של אשקלון אירח וערך אתמול שמואל דונרשטיין, יו"ר ובעל השליטה ברב-בריח, את טקס הנחת אבן הפינה למפעליה החדשים של החברה, שעל-פי התכנון הקמתם אמורה להימשך שבע שנים, והם יתפרשו על-פני שטח של כ-93 אלף מ"ר, בהשקעה של כ-300 מיליון שקל.

עוד במארחים: בני המשפחה - הרעיה שלומית דונרשטיין; מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית השיווק ובן זוגה עומר יתיר, סמנכ"ל פיתוח עסקי בינלאומי; ליאור דונרשטיין, סמנכ"ל הרכש והנכדה שירה. 

באורחים: שר האוצר, משה כחלון; שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן ושי ריסקין, מנכ"ל המשרד; אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים (כאשר גם הבנק מחזיק בחברה, יחד עם משפחת דונרשטיין); עדיאל שמרון, יו"ר רשות מקרקעי ישראל; אילן כרמית, מ"מ מנכ"ל מכון התקנים; שרגא ברוש, נשיא התאחדות התעשיינים והמנכ"ל רובי גינל; נחום איצקוביץ, מנהל הרשות להשקעות ופיתוח התעשייה והכלכלה; אורי דורי, יו"ר מכון התקנים אורי דורי; אילן גרינבוים, נשיא ישראלינק; אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות; שמואל פרנקל, יו"ר אפסילון; אסי ברטפלד, מנכ"ל קבוצת דלק ואחרים. לצד אנשי העסקים נכחה במקום אורחת מעניינת וספורטיבית אחרת - לינוי, אשרם, סגנית אלופת העולם בהתעמלות אמנותית.

אריק פינטו ואמיר חייק/  צילום: אייל טואג
 אריק פינטו ואמיר חייק/ צילום: אייל טואג