אורד תרוויח 4.5 מיליון שקל ממכירת פעילותה באירופה

אורד התקשרה בהסכם למכירת החזקותיה בפעילות במערב אירופה תמורת 7.1 מיליון שקל • במסגרת ההסכם נקבע כי כי החברה לא תתחרה בפעילותה של החברה הנכדה בהולנד במשך 5 שנים ממועד החתימה

אריאל אדורם, מנכ"ל אורד / צילום: איל יצהר
אריאל אדורם, מנכ"ל אורד / צילום: איל יצהר

חברת אורד , שבשליטת משפחת אדורם וסולג פיתוח, דיווחה היום (ד') על היקשרות בהסכם למכירת החזקותיה בחברה נכדה האחראית לפעילות במערב אירופה תמורת כ-7.1 מיליון שקל שישולמו בשני תשלומים עד סוף שנת 2018.

אורד עדכנה כי היא צפויה לרשום רווח בסך של כ-4.5 מיליון שקל על רקע המכירה.

אורד התקשרה בהסכם עם בעל מניות שותף בחברה נכדה של החברה, Glosec NL BV, למכירת מלוא החזקותיה (51%) בחברה הנכדה Glosec NL BV, הפועלת בתחום מערכות אלקטרומכניות ומתח נמוך בהולנד.

במסגרת ההסכם נקבע כי כי החברה לא תתחרה בפעילותה של החברה הנכדה בהולנד במשך 5 שנים ממועד החתימה, וכן כי נשמרה בלעדיות לשימוש בשם Glosec בהולנד.

אורד מתמחה בתחום המתח הנמוך, מערכות שליטה ובקרה ומערכות גילוי וכיבוי אש ובמתן שירותי גמר למערכות האלקטרו מכאניות. בין לקוחות החברה נמנים גופים ממשלתיים כגון משרד ראש הממשלה, משרד הבריאות והביטחון, גופים בתחום התעשייה הביטחונית וגופים ציבוריים. לחברה הסכמים בלעדיים עם יצרנים בינלאומיים והינה המשווקת הבלעדית של מערכות גילוי אש ופריצה של חברת Siemens.