מישל קרמרמן נבחרה לתפקיד מנכ"לית הרשות השנייה

קרמרמן, שנחשבת למועמדת המועדפת על שרת התרבות מירי רגב, ניצחה בשלב הגמר את ניר שוויקי, שכיהן ב-4 שנים האחרונות כמנכ"ל הזמני של הרשות השנייה ונחשב למועמד המועדף על יו"ר הרשות יוליה שמאלוב-ברקוביץ'; ואת ירון דקל, לשעבר מפקד גלי צה"ל

מישל קרמרמן / צילום: רונן אקרמן
מישל קרמרמן / צילום: רונן אקרמן

בחירה מפתיעה למנכ"ל הרשות השנייה: מישל קרמרמן, מי שכיהנה בלא מעט תפקידים בתקשורת, נבחרה למנכ"לית הרשות.

קרמרמן, שנחשבת למועמדת המועדפת על שרת התרבות מירי רגב, ניצחה בשלב הגמר את ניר שוויקי, שכיהן ב-4 שנים האחרונות כמנכ"ל הזמני של הרשות השנייה ונחשב למועמד המועדף על יו"ר הרשות יוליה שמאלוב-ברקוביץ'ואת ירון דקל, לשעבר מפקד גלי צה"ל.

בסך-הכול נגשו למכרז 8 מתמודדים, ביניהם ירון דקל, לשעבר מפקד גלי צה"ל וכיום מגיש התוכנית "דקלסגל" יחד עם העיתונאי עמית סגל; מישל קרמרמן, שמילאה שורה של תפקידים בתקשורת; רענן בר טל, לשעבר מנכ"ל ידיעות תקשורת; והדס להב, סגנית עורכת "ידיעות אחרונות" לשעבר. מתוכם נבחרו לעלות לשיחה עם שר התקשורת איוב קרא 3 מועמדים: דקל, קרמרמן ושוויקי.

שמה של קרמרמן, שכאמור ברזומה שלה יש לא מעט תפקידים בתחום התקשורת, נקשר בעבר להתמודדויות על תקציבים ציבוריים, שהבולטת בהן היא ההתמודדות על תפקיד מנכ"ל לפ"מ, שנחשב לפוליטי מאוד. קרמרמן הוזכרה אז כמועמדת המועדפת על שרת התרבות רגב, אך בסופו של דבר בועז סטמבלר, הדובר לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מונה לתפקיד.

שלא לייחוס מספרים מקורבים כי גם כעת פועלת רגב כדי לסייע לקרמרמן, שנהנית משילוב של קשרים עסקיים ושייכות למשפחה מקושרת בליכוד. קרמרמן היא חברה במועצת תאגיד השידור הציבורי, שבו היא מכהנת בוועדת הדיגיטציה, החדשנות והטכנולוגיה. בעבר היא כיהנה כמנכ"לית רדיו אקו 99 וכסמנכ"לית בערוץ 10 ובזכיינית ערוץ 2 רשת.

קרמרמן מסרה היום (א'): "אני מגיעה לתפקידי החדש לאחר שנים של עשייה בתחום התקשורת ובדגש בתחום הרדיו והטלוויזיה. התפקיד החדש מהווה מבחינתי פסגה חדשה ואתגר עצום, וכולי אמונה ותקווה שאצליח בו".