הפודקאסט השבועי: "בבחירות נשחה בביצה של הגועל"

השבוע בגלובסטוק, הפודקאסט השבועי של "גלובס" • ליאת רון מדברת עם טל שניידר על הקמפיינים הגזעניים ברשויות המקומיות • אלה לוי-וינריב מסכמת שנה לרגל מהפכת השוויון בנטל המזונות - מי הרוויח ומי הפסיד? • וורד רמון-ריבלין מנסה להבין למה לאנשים מנוסים מעל גיל 45 קשה למצוא מקומות עבודה • 14-20/10/2018

בוטים, פייק ניוז או סטוריז: מה יקבע את גורל הבחירות הקרובות / עיצוב תמונה: טלי בוגדנובסקי
בוטים, פייק ניוז או סטוריז: מה יקבע את גורל הבחירות הקרובות / עיצוב תמונה: טלי בוגדנובסקי

להאזנה לפודקאסט:

נושאי השבוע:

● הקמפיינים הפוליטיים ברשויות המקומיות לוקחים את ההסתה בין ציבורים שונים צעד אחד קדימה. טל שניידר, הכתבת הפוליטית והמדינית של "גלובס" מספרת על הטראמפיזם המחלחל לאזורנו ומזהירה בפני זליגה של הקמפיינים האלו אל הקמפיינים בבחירות הארציות בשנה הבאה. 

● "הורה מרכז" ו"קופה משותפת" הם רק חלק מהמושגים החדשים החדשים שאנחנו שומעים בבתי המשפט בכל הנוגע לדיונים על מזונות. אלה לוי וינריב, כתבת המשפט של העיתון תנסה לענות על השאלה שמטרידה את כולם: לטובת מי פועל השינוי - הגרושות או הגרושים?

● מצד אחד תוחלת החיים הולכת ומתארכת. אבל מנגד אנחנו שומעים יותר ויותר אנשים שחגגו יובל, ולמרות שהם מרגישים שהניסיון ארוך השנים שלהם עשוי להועיל לשוק העבודה, הם מרגישים לעתים כלא-רצויים. ורד רמון-ריבלין, עורכת מגזין ליידי "גלובס" מבקשת להעלות למודעות תופעה חדשה: "אייג'יזם".