ח"כ מרב מיכאלי דורשת לקבל את דוח בדיקת ההטרדות המיניות בפוקס

פוקס דיווחה לאחרונה כי הבודקת החיצונית, השופטת בדימוס אורנית אגסי, לא מצאה כי היו אירועי הטרדה מינית בחברה • ח"כ מיכאלי ליו"ר רשות ני"ע: "לאור חשיבות הבדיקה לציבור מחזיקות ומחזיקי המניות ולמען פיתוח וחיזוק תרבות של אחריות תאגידית, אבקש שתפעלי להעביר לידי את דוח הבודקת החיצונית"

חברת הכנסת מרב מיכאלי / צילום: שלומי יוסף
חברת הכנסת מרב מיכאלי / צילום: שלומי יוסף

ח"כ מרב מיכאלי (המחנה הציוני) פנתה ליו"ר רשות ניירות ערך, ענת גואטה, בדרישה לקבל לידיה את דוח הבדיקה בנושא ההטרדות המיניות בחברת פוקס.

פרשת ההטרדות פורסמה בערוץ עשר בחודש אוגוסט האחרון, אז נחשף על-ידי רביב דרוקר כי מספר נשים טענו כי בעל השליטה והמנכ"ל של חברת פוקס, הראל ויזל, הטריד אותן מינית לכאורה במהלך עבודה בסביבתו של ויזל.

מיכאלי כתבה לגואטה כי בעקבות הדיווח של חברת פוקס ביום 14 באוקטובר כי הבודקת החיצונית, השופטת בדימוס אורנית אגסי, לא מצאה כי היו אירועי הטרדה מינית בחברה, וזאת "על אף העדויות הרבות שפורסמו וממשיכות להתפרסם" - מבקשת מיכאלי לקבל לידיה את דוח הבדיקה המלא.

"פוקס היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לפי שווי של קרוב למיליארד שקל. לאור חשיבותה של הבדיקה לציבור מחזיקות ומחזיקי המניות ולמען פיתוח וחיזוק תרבות של אחריות תאגידית, אבקש שתפעלי להעביר לידי את דוח הבודקת החיצונית", מציינת ח"כ מיכאלי בפנייתה.