התקלה בהוט מובייל: החברה מעדכנת כי הרשת חזרה ליציבות

(עדכון) - מהחברה נמסר כי "כמעט כלל הלקוחות חזרו לשירות תקין. מי שחווה עדיין תקלה, מתבקש לכבות ולהדליק את המכשיר. אנו מתנצלים בפני הלקוחות על אי-הנוחות הזמנית. הצוותים הטכניים שלנו ימשיכו לעקוב אחר ביצועי הרשת"

הוט מובייל / צילום איל יצהר
הוט מובייל / צילום איל יצהר

חברת הוט מובייל דיווחה הבוקר (א') על תקלה ששיבשה את השיחות לחלק מלקוחות החברה, וזאת עד לשעות הצהריים. התקלה השפיעה על הלקוחות לסירוגין בהתחברות לרשת ובגלישה במכשיר.

הרשת של הוט מובייל ברדיו משולבת ברשת של פרטנר באמצעות החברה המשותפת PHI, אך לשתי החברות יש ליבת רשת נפרדת. עם זאת, לא דווח על תקלות ברשת פרטנר. 

לקראת השעה 13:00 בצהריים נמסר מהוט מובייל כי "הרשת חזרה ליציבות, וכמעט כלל הלקוחות חזרו לשירות תקין. מי שחווה עדיין תקלה, מתבקש לכבות ולהדליק את המכשיר. אנו מתנצלים בפני הלקוחות על אי-הנוחות הזמנית. הצוותים הטכניים שלנו ימשיכו לעקוב אחר ביצועי הרשת". 

מקורות בשוק מציינים כי אחת הסברות היא שייתכן כי התקלה נבעה מהפסקת חשמל ב-PHI, שהפילה ערוץ תמסורת בהוט מובייל, וכתוצאה מכך נוצר עומס על הרשת, שהוסדר רק אחרי שהצליחו להעלותה בצורה מבוקרת.