חברת ההלבשה האמריקאית אנדר ארמור מעלה תחזיות; המניה מזנקת בטרום-מסחר

אנדר ארמור רשמה ברבעון השלישי עלייה של 2% בהכנסות ל-1.4 מיליארד דולר • החברה ניפצה את תחזית הרווח למניה • מעלה את התחזיות לשנה כולה: מעלה את טווח הרווח למניה וצופה עלייה של עד 4% בהכנסות • המכירות מחוץ לארה"ב קפצו ב-15% ומהווים 24% מנתח המכירות של החברה

חברת ההלבשה האמריקאית אנדר ארמור (Under Armour) דיווחה היום על דוחות טובים לרבעון השלישי של 2018 והעלתה את התחזיות לשנה כולה במעמד הדוחות, וזאת על רקע עלייה של 15% במכירותיה מחוץ לארה"ב. מניית החברה מזנקת ביותר מ-20% בפתיחת המסחר בוול סטריט. 

ברבעון השלישי של השנה אנדר ארמור רשמה עלייה של 2% בהכנסות שהסתכמו ב-1.4 מיליארד דולר - בדומה לתחזיות המוקדמות של האנליסטים. בשורה התחתונה, החברה ניפצה את התחזיות המוקדמות של האנליסטים, כשרשמה רווח של 25 סנט למניה, לעומת הצפי לרווח של 12 סנט למניה.

את הרבעון השלישי החברה סיימה עם רווח נקי של 75.3 מיליון דולר, לעומת רווח נקי של 54.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

לגבי ההמשך, אנדר ארמור העלתה את התחזיות ורואה כעת רווח למניה בטווח של 22-19 סנט למניה, לעומת תחזית קודמת לרווח של 16-19 סנט למניה. בשורה העליונה, החברה צופה עלייה של 3%-4% בהכנסות בסיכום השנה הנוכחית.

הדוחות הטובים והצפי האופטימי להמשך שסיפקה החברה מיוחסים לפעילותה מחוץ לארה"ב. דווקא בתוך ארה"ב החברה רשמה ירידה של 2% במכירות ל-1.1 מיליארד דולר. מחוץ לארה"ב החברה רשמה עלייה של 15% בהכנסות ל-351 מיליון דולר, מה שמייצג 24% מכלל המכירות של החברה.