התשלום על תוכן עובד: הזינוק במספר מנויי הדיגיטל מזניק את מניית "ניו יורק טיימס"

המניה מזנקת 7% אחרי הדוחות לרבעון השלישי • ההכנסות ממנויי דיגיטל קפצו ב-18.1 לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-101.2 מיליון דולר. העלייה מיוחסת לקפיצה של 24% במספר המנויים למהדורה הדיגיטלית • "הניו יורק טיימס" סיים את הרבעון השלישי עם הכנסות של 417.3 מיליון דולר, מעל התחזיות המוקדמות של השוק

ניו יורק טיימס / צילום: רויטרס
ניו יורק טיימס / צילום: רויטרס

רק בספטמבר האחרון נשיא ארה"ב דונלד טראמפ החליף מהלומות עם "הניו יורק טיימס" כשקרא לו גוף כושל, אבל היום מניית "ניו יורק טיימס " מזנקת 7% לשיא של 12 שנה אחרי הדוחות.

"הניו יורק טיימס" סיכם את הרבעון השלישי עם ירידה ברווח ל-25 מיליון דולר, או 15 סנט למניה, לעומת 32.3 מיליון דולר, או 20 דולר למניה, ברבעון המקביל אשתקד. עם זאת, מדובר במספר שעלה על התחזיות המוקדמות של האנליסטים, שצפו רווח של 12 סנט בלבד למניה. 

"הניו יורק טיימס" סיים את הרבעון השלישי עם הכנסות של 417.3 מיליון דולר, מעל התחזיות המוקדמות של השוק להכנסות של 410 מיליון דולר, ומעל להכנסות של 385.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. 

ההכנסות ממנויי דיגיטל קפצו ב-18.1 לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-101.2 מיליון דולר. העלייה מיוחסת לקפיצה של 24% במספר המנויים למהדורה הדיגיטלית ל-3.1 מיליון מנויים.

בתוך כך, ההכנסות מפרסום עלו ב-7.1% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-121.7 מיליון דולר. עם זאת, אלו במהדורה המודפסת נפלו ב-0.7%, בעוד שההכנסות מפרסום בדיגיטל זינקו ב-17.3%.