לנהל מכשירים מרחוק עוד טרם האספקה: פרטנר משיקה לראשונה את שירותי אפל לעסקים

אמש התקיים אירוע ההשקה במשרדי אפל בהרצליה בהשתתפות לקוחות עסקיים ובכירים משתי החברות

החטיבה העסקית של פרטנר משיקה את שירות ה-Apple Business Manager) ABM) בישראל. אתמול (ב') נערך אירוע ההשקה הראשון של השירות במשרדי Apple בהרצליה בהשתתפות בכירי פרטנר, וזאת בהמשך לפיילוט מוצלח שנמשך מספר שבועות. השירות כבר הוטמע על ידי פרטנר במספר חברות, בהן בנק הפועלים וישראכרט.

השירות, שהושק בעשרות מדינות בעולם בהן ארצות הברית, אנגליה וגרמניה כולל את שירות Apple DEP ו-Apple VPP המאפשרים לעסקים מגוון של פתרונות ניהול באמצעות ממשק ייחודי, אבטחה, ניהול אפליקציות ברמה הארגונית, במכשירי iPhone וכל מוצר מבית Apple.

אחד החידושים המשמעותיים של השירות אשר מהווה יתרון על פני שירותים קיימים בשוק, הוא היכולת לנהל מכשירים מרחוק עוד טרם אספקתם למשתמש. לדברי פרטנר השירות מעניק יתרונות בולטים ללקוחות עסקיים בשירות ABM כגון ממשק יחיד המעניק מעטפת שלמה של מוצרי ניהול, בקרה ואבטחת מידע לניהול מכשירי העובדים, יכולת לבצע שינוי הגדרות אבטחה וגישה למידע בכל מכשיר שמחובר לשירות, בקלות וביעילות, עם זמן מינימלי שנדרש לאיתור ולטיפול, עדכוני גרסה והוספת יכולות ושימושים חדשים בזמן אמת לכלל "צי" המכשירים החכמים של העובדים ועוד.

יעקב (קוקי) טרוזמן, סמנכ"ל החטיבה העסקית בפרטנר, מסר: "אנחנו רואים חשיבות רבה בהרחבת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם Apple ובהשקת מוצרים ייחודיים לשוק העסקי. ריבוי מכשירים ניידים עם גישה ישירה למידע ולמערכות של הארגון, יצר צורך בניהול חכם ויעיל של מכשירים חכמים אלו, אשר מקבל מענה מושלם בשירות ABM, המעניק יתרון משמעותי למנהל המידע בארגון ולקשר השוטף עם העובדים. ההסמכה של קבוצת פרטנר ע"י Apple להיות הראשונה בישראל שמציעה את השירות החדש לעסקים, מתווספת לשורה של שיתופי פעולה והצעות ערך ייחודיות שמציעה פרטנר בסל השירותים והמוצרים המקיף בישראל ללקוחות עסקיים."

ההשקה הרשמית של שירות ABM בישראל התקיימה אתמול באירוע שהתקיים במשרדי Apple בישראל, בהשתתפות נציגים מ-Apple בהם מנהל נציגות Apple בישראל אריק אלסטר, ובכירי פרטנר בהם המשנה למנכ"ל פרטנר יובל קינן, סמנכ"ל החטיבה העסקית בפרטנר יעקב (קוקי) טרוזמן, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בפרטנר רז ברטוב, ובכירי חברות מובילות במשק.