מי הרקיד את אדוארדו אלשטיין ומי הזכיר את מה שפחות נעים לשמוע?

וגם: קאר שולץ, מנכ"ל טבע, ביקר בבית הנשיא בירושלים • צחי ארבוב, אילן קפון וזיו יעקובי מארחים בתערוכה • איל וולדמן מארח בסלון מנטוריות ואנשי עסקים

אלחנדרו אלשטיין אבי יעקבוביץ יואב גלנט, אדוארדו אלשטיין וסגי איתן /  צילומים: סיון פרג'
אלחנדרו אלשטיין אבי יעקבוביץ יואב גלנט, אדוארדו אלשטיין וסגי איתן / צילומים: סיון פרג'

אל גני התערוכה בתל אביב הגיעו בחמישי בערב אורחי ואורחות חברת גב-ים מקבוצת נכסים ובניין אי.די.בי. הסיבה: ציון 90 שנים לחברה. המסיבה: ערב גאלה נוצץ במעמד יואב גלנט, שר הבינוי והשיכון; אדוארדו אלשטיין, בעל השליטה ויו"ר הקבוצה; אלחנדרו אלשטיין, יו"ר גב- ים; שולם לפידות, מנכ"ל הקבוצה; סגי איתן, מנכ"לית נכסים ובניין וסגנית יו"ר גב-ים ואבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים.

השר גלנט בחר להתייחס דווקא לזוית הביטחונית והצהיר בדבריו כי: "המדינה רעשה קצת בשבוע האחרון, לכן חשוב לי להדגיש כי ביטחון זו הפלטפורמה המרכזית עליה נשען המשק. חשוב שנזכור שמלחמה זו האפשרות האחרונה שצריכה לעמוד לנגד עינינו ולא הראשונה אבל יש סיכוי גבוה בעתיד שנגיע לסיבוב נוסף בעזה. אני מאחל הצלחה לסגן הרמטכל ולרמטכל החדש ולפני יומיים נכנס שר בטחון חדש, ראש הממשלה נתניהו ומאחל לו הצלחה".

אדוארדו אלשטיין ביקש להשיב את האופטימיות ואמר כי "זהו יום שמח לחברה, יום היסטורי. גב ים זו חברה שהקדישה את החיים שלה למדינה". איתן הזכירה לנוכחים בנאומה כי "אדם בן 90 הוא אדם בשיבה טובה, חברה בת 90 היא חברה צעירה וכל העתיד לפניה. אנו כמנהלים מצווים לשמור עליה כמו יהלום, יציבה וצומחת בשביל מאות השנים הבאות.

בשיאו של האירוע, אותו הנחה דני קושמרו, נערכה מסיבה אותה הוביל כנר חרדי שלצליליו רקד גם אדוארדו אלשטיין.

עוד חגגו: מאוריסיו ביאור, יו"ר שופרסל; איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל; יניב גרטי, סגן נשיא חברת אינטל העולמית ומנכ"ל אינטל ישראל; עמי אראל, יו"ר סלקום; נתן חץ, מנכ"ל ומבעלי אלוני חץ; שאולי לוטן, מנכ"ל ומבעלי חברת משולם לוינשטין; ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב ישראל; בנג'י זינגר, מנכ"ל WeWork ישראל; אבשלום מוסלר, מנכ"ל אמות השקעות; תמיר דגן, מנכ"ל שיכון ובינוי; ראובן אבלגון, יו"ר ומייסד בית ההשקעות רוסאריו קפיטל ורבים אחרים.

איציק אברכהן ומאוריסיו ביאור / צילום: סיון פרג'
 איציק אברכהן ומאוריסיו ביאור / צילום: סיון פרג'

קאר שולץ, מנכ"ל טבע, ביקר בבית הנשיא בירושלים

בשבוע שעבר הגיעו לבית הנשיא בירושלים אורחים מכובדים, ניצולי שואה מדנמרק כמו גם אנשי עסקים ונציגי ממשל מהמדינה. הסיבה: אירוע לציון 75 שנה למבצע הצלתם של יהודי דנמרק, במסגרתו הוברחו אלפים דרך הים לשוודיה, הודות לסיועם של אזרחים דנים. 

באורחי הכבוד באירוע היה גם קאר שולץ, מנכ"ל טבע שהוא עצמו יליד דנמרק. שולץ נפגש עם נשיא המדינה ראובן ריבלין והעיד כי האירוע היה עבורו מרגש במיוחד, והיה זה "כבוד גדול לפגוש את כבוד הנשיא ריבלין וכן ניצולי שואה יהודים מדנמרק".

עוד הגיעו: העיתונאי ניצול השואה נחום פונדק; טומי אלרס, שר ההשכלה הגבוהה והמחקר הדני; שרלוט סלנטה, שגרירת דנמרק בישראל, ויאיר מלכיאור, הרב הראשי של דנמרק.

קאר שולץ וראובן ריבלין / צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ
 קאר שולץ וראובן ריבלין / צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

תמונה שונה לגמרי: צחי ארבוב, אילן קפון וזיו יעקובי מארחים בתערוכה

חובבי צילום, עסקים ומינגלינג, הגיעו בשבוע שעבר לאירוע פתיחת פסטיבל הצילום הבינלאומי השישי בשכונת נאות אפקה בתל אביב. את הפסטיבל אירחה חברת אקרו נדל"ן, שסיפקה ללקוחותיה ושותפיה העסקיים את ההצצה הראשונה אליו, מאחר שהשנה מתארח הפסטיבל במתחם כיתן סנטר המיתולוגי, רגע לפני הריסתו. על מגרש זה עתיד להיבנות פרויקט המגורים "קומפלקס גולף" של אקרו, והוא יכלול 4 מגדלי יוקרה ומתחם עסקים. את כלי הבית ופריטי האופנה שהיו בחנות המיתולוגית, החליפו כעת צילומים ויצירות אמנות.

במארחים: צחי ארבוב, אילן קפון וזיו יעקובי, בעלי אקרו נדל"ן שקיבלו את פניהם של: אבי לוי, מנכ"ל מליסרון; גיל גבע, יו"ר קבוצת תדהר ואריה בכר, נשיא הקבוצה; רונן בראל, יו"ר EY ישראל; אורית בנבנישתי, מנכ"לית קבוצת תיגבור; גלי וחגי בדש, בעלי בית ההשקעות פורטה; אופיר קרני, סמנכ"ל הכספים בדן ויעל אנדורן, לשעבר מנכ"לית משרד האוצר; רועי יקיר, מנהל השקעות ראשי הפניקס; עו"ד ענת בירן; יגאל שרייבר, מנכ"ל אלייד; ואחרים.

זיו יעקבי, צחי ארבוב, אבי לוי ואילן קפון/ צילום:: אלירן אביטל
 זיו יעקבי, צחי ארבוב, אבי לוי ואילן קפון/ צילום:: אלירן אביטל

יעל אנדורן / צילום: אלירן אביטל
 יעל אנדורן / צילום: אלירן אביטל

נפגשו ברוטשילד: איל וולדמן מארח בסלון מנטוריות ואנשי עסקים 

בביתם של איל וולדמן וז'אן בן אהרון, ברחוב רוטשילד בתל אביב, נערך ביום רביעי שעבר אירוע הצדעה והתרמה לכבודן של בוגרות תוכנית המנטורינג "נערות למען נערות בסיכון". 

וולדמן, מנכ"ל ומייסד מלאנוקס הוא חבר בחבר הנאמנים של אוניברסיטת תל אביב, ובאירוע נכחו גם נציגי האוניברסיטה, בהם פרופ' יוסף קלפטר, נשיא האוניברסיטה ועו"ד עדי אולמרט, מנכ"לית אגודת הידידים שיזמה את האירוע והעניקה לוולדמן תעודת הוקרה על פועלו. תוכנית המנטוריות שלכבודה הוקדש האירוע, מתקיימת בבית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת תל אביב, וסיימו אותה למעלה מ-1,200 צעירות, שהתברגו כמנטוריות במערכות שונות.

בנוסף למנטוריות שסיפרו בסלון על החוויה המעצימה, הגיעו גם: איש העסקים אמנון דיק, נשיא אגודת הידידים; גיל שויד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט וזוגתו עו"ד מיטל דנינו; רוית ועופר נמרודי; עדי קייזמן ואסתי גינצבורג; ואחרים.

ז'אן בן אהרון, איל ולדמן, גיל שויד ומיטל דנינו/ צילום::איציק בירן
 ז'אן בן אהרון, איל ולדמן, גיל שויד ומיטל דנינו/ צילום::איציק בירן