פרישה ראשונה בברוקלנד מאז הבקשה להסדר חוב: מרק ליכטין עוזב את הדירקטוריון

הבוקר דיווחה חברת הנדל"ן הזרה ברוקלנד אפריל כי רו"ח מרק ליכטין, שמכהן כדירקטור בלתי תלוי בחברה, הודיע היום כי יעזוב את הדירקטוריון בתחילת דצמבר • התפטרותו מגיעה כשבועיים בלבד לאחר החלטת המבקר הפנימי של ברוקלנד, משה כהן, להתפטר מיידית מתפקידו

נכס של ברוקלנד / אתר החברה
נכס של ברוקלנד / אתר החברה

פרישה ראשונה מאז הבקשה להסדר חוב. הבוקר דיווחה חברת הנדל"ן הזרה ברוקלנד אפריל כי רו"ח מרק ליכטין, שמכהן כדירקטור בלתי תלוי בחברה, הודיע היום כי יעזוב את הדירקטוריון בתחילת דצמבר.

בהודעת ההתפטרות שלו כתב רו"ח ליכטין, כי "בהמשך לתהליכים האחרונים שיצאו לפועל במסגרת פנייתה של החברה לפתוח במשא ומתן מקדים עם מחזיקי איגרות החוב לגיבוש תוכנית לארגון מחדש של מצבת התחייבויותיה, ובנסיבות הקיימות, אני מודיע על סיום כהונתי בדירקטוריון החברה ביום ראשון, 2 בדצמבר 2018."

רו"ח ליכטין, בן 44 מכפר-סבא, הוא בוגר החוג לכלכלה וחשבונאות מהמרכז האקדמי רופין וכיהן כחבר בוועדת הביקורת, ועדת המאזן והוועדה לבחינת הדוחות הכספיים של ברוקלנד. התפטרותו מגיעה כשבועיים בלבד לאחר החלטת המבקר הפנימי של ברוקלנד, משה כהן, להתפטר מיידית מתפקידו. כהן הסביר אז כי הוא טרם קיבל את מרבית החומרים הדרושים לביצוע הביקורות על פי תוכנית עבודת הביקורת הפנימית שאושרה במארס 2018, ולאור האמור אין באפשרותו לבצע את תפקידו.

ברוקלנד , שנמצאת בבעלותו ובניהולו של בועז גלעד, עוסקת בייזום והקמה של בנייני מגורים ברובע ברוקלין שבניו-יורק. מוקדם יותר החודש נקלעה החברה לקשיים תזרימיים חמורים, שהובילו את הקבלנים העובדים עבורה לנטוש את אתרי הבנייה ובכך להאיץ את קריסתה. בעקבות המצב, פנתה החברה למחזיקי איגרות החוב שלה בישראל, להם היא חייבת כ-150 מיליון שקל, בבקשה לניהול משא ומתן על הסדר חוב.