לא בונה על קניות סוף השנה: טיפאני צוללת 12% בטרום-מסחר

יצרנית תכשיטי היוקרה אכזבה את המשקיעים כשרשמה עלייה נמוכה מהצפוי במכירות מחנויות זהות • מאשימה את התיירות הסינית והחשש ממלחמת הסחר בנתון המכירות החלש • הרווח הנקי ירד ל-94.9 מיליון דולר, או 77 סנט למניה, לעומת 100.2 מיליון דולר, או 80 סנט למניה בתקופה המקבילה אשתקד

חנות הדגל של טיפאני בשדרה החמישית בניו-יורק / צילום: רויטרס, Mike Segar
חנות הדגל של טיפאני בשדרה החמישית בניו-יורק / צילום: רויטרס, Mike Segar

מנייתה של יצרנית תכשיטי היוקרה טיפאני  נופלת כעת ביותר מ-11% בשלב של טרום-מסחר בוול סטריט, לאחר שהחברה פרסמה דוחות ופספסה את התחזיות המוקדמות של האנליסטים בשוק. 

טיפאני אכזבה את המשקיעים בשורתה המכירות בחנויות זהות, ותלתה את החולשה בתיירות הסינית, בחשש ממלחמת הסחר ובירידה במכירות החנויות בארה"ב ובהונג-קונג. 

המכירות מחנויות זהות, בנטרול השפעות מטבע, עלו ב-3% בלבד בעוד האנליסטים בשוק צפו עלייה של 5.3%. החברה הותירה את התחזיות לשנה כולה, מה שמעלה ספקולציות כי עונת הקניות של סוף השנה לא תפתיע לטובה במקרה הטוב.

בשורה העליונה, ההכנסות של החברה עלו ב-3.7% ל-1.01 מיליארד דולר. הרווח הנקי ירד ל-94.9 מיליון דולר, או 77 סנט למניה, לעומת 100.2 מיליון דולר, או 80 סנט למניה בתקופה המקבילה אשתקד. 

תחזיות האנליסטים בשוק היו להכנסות של 1.05 מיליארד דולר, על רווח של 77 סנט למניה. 

החברה צופה כי בשנה כולה הרווח יעמוד בטווח שבין 4.65 דולר ל-4.8 דולר למניה, האנליסטים בשוק צופים רווח של 4.83 דולר למניה.