עשרות חתונות עומדות בפני ביטול? חברת הפקת החתונות איזיווד בדרך להקפאת הליכים

לידי "גלובס" הגיעו טענות על צ'קים שחוזרים לאולמות, עדויות של זוגות ששילמו עבור הפקת חתונה ונותרו ללא מענה וספקים שנותרו עם חובות של עשרות אלפי שקלים • בימים האחרונים האתר של איזיווד ירד מהאוויר, והקבוצה בפייסבוק נסגרה • כמו כן, הטלפון של המנכ"ל מנותק, ולא ניתן לקבל מענה בטלפון של החברה

חתונה / צילום: פוטוס טו גו
חתונה / צילום: פוטוס טו גו

מה קורה בחברת הפקת החתונות איזיווד (easywed)? לידי "גלובס" הגיעו טענות על צ'קים שחוזרים לאולמות, עדויות של זוגות ששילמו מאות או עשרות אלפי שקלים עבור הפקת חתונה ונותרו ללא מענה וספקים שחייבים להם עשרות אלפי שקלים. עוד מסתמן כי החברה צפויה להגיש היום (א') בקשה להקפאת הליכים

במקביל, בימים האחרונים האתר של החברה ירד מהאוויר, והקבוצה בפייסבוק נסגרה. כמו כן, הטלפון של מנכ"ל החברה מנותק, ולא ניתן לקבל מענה בטלפון של החברה. לפניית "גלובס" למנהלים נוספים בחברה לא התקבל מענה.

"הלך הכסף"

"התחתנו בשבוע שעבר, והתקשרו אלינו היום מהאולם", סיפרה ל"גלובס" אחת הכלות (שמה שמור במערכת) שהתחתנה באמצעות החברה. "אני משערת שגם להם חזרו הצ'קים מהחתונה". כלה אחרת מפרטת סיפור דומה ומציינת כי איש הקשר שלה באיזיווד אישר כי מה שנאמר להם בחברה הוא "לא להגיע לעבודה, ושהכסף בעיקרון הלך".

איזיווד הוקמה על-ידי מפיק חתונות בשם עמית בר-ציון והפכה לחברת הפקת חתונות גדולה ופופולרית. בר ציון הציג את עצמו כמי שמשנה את עולם החתונות והציע מודל חדש - קבוצת רכישה, זאת בדומה לקבוצות רכישה שקיימות בתחומים אחרים דוגמת ענף הנדל"ן.

מדובר בחברה שמחתנת, לפי הערכות, אלפי זוגות בכל שנה, מגלגלת מחזור של כ-100 מיליון שקל ומהווה כ-15% משוק החתונות המקומי. מודל הפעילות של החברה מציע את המחיר "המשתלם והאטרקטיבי" ביותר מול הספק הנבחר, כאשר החברה עובדת בשיתוף-פעולה צמוד עם עשרות נותני שירות. כך, היא מציעה תכנון של One Stop Shop עבור זוגות שרוצים להתחתן, ומבצעת עבורם את כל ההתקשרות מול הספקים.