"הסייבר לא לוקח יום מחלה": סמדר ברבר-צדיק מחפשת סטארט-אפים

וגם: עמותת אתגרים ציינה את אירוע ההתרמה השנתי

רחל יעקובי מנהלת חטיבת הסייבר הבינלאומי, רון גריסרו מנכל מתף וסמדר ברבר צדיק מנכלית הבנק הבינלאומי /
רחל יעקובי מנהלת חטיבת הסייבר הבינלאומי, רון גריסרו מנכל מתף וסמדר ברבר צדיק מנכלית הבנק הבינלאומי /

ביום שני, בשעות הצהריים, נערך בבית הבנק הבינלאומי בשדרות רוטשילד בתל-אביב, מפגש הסיום לאקסלרטור הסייבר של הבנק. במסגרת התוכנית, המתקיימת זו השנה השלישית, משתתפים עשרות סטארט-אפים מתחומי הסייבר והגנת המידע, ומקבלים ליווי מקצועי. 

שוקי פלג, מנהל אבטחת המידע של הבנק, פתח את האירוע והזכיר שבעולם הסייבר נדרש ניטור רציף של 24/7 משום שניסיונות התקיפה אינם לוקחים ימי מחלה ולא יוצאים לחופשה. רון גריסרו, מנכ"ל מתף, חברת המחשוב מקבוצת הבינלאומי, הזכיר כי "הגנת הסייבר בארגונים עם פעילות דגיטלית, ובפרט ארגונים פיננסיים, נדרשת להיות פרואקטיבית, רציפה ואוטומטית. שיתוף הפעולה עם חברות הסטארט-אפ באקסלרטור מאפשר לבנק לקבל פתרונות מותאמים לצרכים". האקסלרטור מפיץ בימים אלה קול קורא לרישום למחזור הרביעי, אליו מוזמנים מיזמים שפיתחו פתרון טכנולוגי שניתן לשלבו במערכות הבנק. 

במתרשמים שספגו אווירה חדשנית יותר: סמדר ברבר-צדיק, מנכ"לית הבנק; אירית איזקסון, היו"ר; רחל יעקובי, מנהלת יחידת הסייבר בבנק ישראל; ואחרים.

עמותת אתגרים ציינה את אירוע ההתרמה השנתי

בהיכל התרבות בתל-אביב נערך אמש אירוע ההתרמה השנתי של עמותת אתגרים, ובמרכזו מכירה פומבית שהוקדשה לטובת פעילות העמותה. מטרת העמותה היא "לחזק, לשקם ולתמוך באנשים עם מוגבלות באמצעות פעילויות ספורט מגוונות". העמותה הוקמה בשנת 1995 על ידי גרעין של נכי צה"ל, בעלי מוגבלויות, אזרחים ואנשי מקצוע מתחום השיקום.

בנוסף למכירה הפומבית באירוע, פוזרו במתחם עמדות הגרלת "עיגול לטובה", כאשר הפרס הראשון בהגרלה היה זוג כרטיסי טיסה טיסה במחלקת עסקים לתאילנד, מתנת ארקיע.

את פני האורחות והאורחים קיבלו יואל שרון, מייסד העמותה ואבנר בלקנאי, המנכ"ל. במגיעים לתמוך: ניר דגן, מנכ"ל ארקיע; רות חשין, מייסדת קרן ירושלים; גלעד יעבץ, מנכ"ל אנלייט; שופטת בית המשפט העליון בדימוס, ופרקליטת המדינה לשעבר, עדנה ארבל; הפרסומאי רמי יהושע, בעלי יהושע TBWA; עו"ד גלית קרנר, יו"ר אגודת הידידים של עמותת אתגרים; אייל קרוליצקי, מנכ"ל ההסתדרות החדשה; חן אלטושלר, מנהלת החדשנות באלטשולר שחם ואחרים.

אבנר בלקנאי ורות חשין / צילום: מיכה טסלר
 אבנר בלקנאי ורות חשין / צילום: מיכה טסלר

עמותת גדולים מהחיים מודה למתנדבות ולמתנדבים

ועוד השבוע - עמותת גדולים מהחיים למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם, ערכה השבוע ביד חרוצים 11 בתל-אביב, אירוע הוקרה למתנדבים ולמתנדבות. ליאור שמואלי, מנכ"ל העמותה, העניק על הבמה אות הוקרה לעובדי חברת ישראכרט, כאשר את התעודה קיבלו רון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט ומאורה שלגי, סמנכ"לית משאבי האנוש. וקסלר הזכיר במעמד זה, כי בנותיו נועה ומיכל, מתנדבות במוקד ישראכרט במסגרת משדר ההתרמה של העמותה, והן עושות זאת מדי שנה בשנה.

עוד במגיעים: אלינוער לויטן, סמנכ"לית העמותה; אריה בכר, יו"ר חבר הנאמנים של העמותה ונשיא חברת תדהר; אברשה בורשטיין, לשעבר מנכ"ל מירס לשעבר; ברנרד רסקין מייסד ומנכ"ל רימקס ישראל ואחרים. 

אלינוער לויטן עם אריה בכר / צילום: אביב חופי
 אלינוער לויטן עם אריה בכר / צילום: אביב חופי
רון וכסלר עם ליאור שמואלי / צילום: אביב חופי
 רון וכסלר עם ליאור שמואלי / צילום: אביב חופי

סגי איתן פורצת דרך; אברהם קוזניצקי מקבל פרס מפעל חיים ומבקש "קרקע יציבה"

בכנס "עיר הנדל"ן", של המרכז לבנייה, המתקיים בימים אלה במלון רויאל ביץ' באילת, ערכה דן אנד ברדסטריט ישראל, אירוע בו חילקה את פרסי הנדל"ן שלה לשנה זו. הערב נפתח בארוחה, ולאחריה נודע מי נבחרו על-ידי ועדת השיפוט (נציגי הענף ונציגי ועידת עיר הנדל"ן) באותות הוקרה. 

בזוכים: אות "אישה פורצת דרך" קיבלה סגי איתן, מנכ"לית נכסים ובניין מקבוצת אי.די.בי, "כהוקרה על פעילותה והישגיה בענף הנדל"ן בישראל"; פרס מפעל חיים בענף הנדל"ן הוענק לאברהם קוזניצקי, יו"ר קבוצת מנרב אחזקות "על תרומתו והשפעתו על ענף הנדל"ן בישראל"; אות מצוינות עסקית בתחום הבנייה הוענק לקבוצת תדהר, בראשותו גיל גבע, יו"ר הקבוצה; אות מצוינות עסקית בתחום הנדל"ן המניב הוענק לקבוצת עזריאלי (אותו קיבל גדעון אברהמי, ראש תחום משרדים); אות מצוינות עסקית בייזום נדל"ן הוענק לקבוצת ישראל קנדה בראשותם של ברק רוזן ואסי טוכמאייר. את האותות העניק על הבמה דורון כהן, יו"ר ומנכ"ל דן אנד ברדסטריט ישראל. 

קוזניצקי אמר על הבמה: "אני נרגש מאוד לרגל קבלת הפרס במיוחד בימים שמנרב מציינת 50 שנות פעילות. אני מנצל את הבמה הזו, ופונה לממשלת ישראל להקים וועדה מייעצת שתאפשר לקבלנים להשמיע את קולם על קשיי ענף המגלגל למעלה ממילארד שקל בשנה, על מנת להובילו למסלול של וודאות. אנו לא מבקשים שום סיוע. רק קרקע יציבה להמשך הפעילות".

דורון כהן סגי איתן ואברהם קוזניצקי / צילום: ארן דולב
 דורון כהן סגי איתן ואברהם קוזניצקי / צילום: ארן דולב