השר איוב קרא חש ברע במליאה ופונה לטיפול רפואי

במהלך דיון בהצעת חוק על הקמת יישוב עירוני דרוזי חדש, חש השר איוב קרא חש ברע, התמוטט ופונה מן הכנסת • המקרה אירע באיזור חדרי ההסבה הסמוכים למליאה

איוב קרא / צלם: איל יצהר
איוב קרא / צלם: איל יצהר

במהלך דיון בהצעת חוק על הקמת יישוב עירוני דרוזי חדש, חש השר איוב קרא חש ברע, התמוטט ופונה מן הכנסת על רקע התקף לב. ח״כ ד"ר אחמד טיבי (המשותפת) היה הראשון שהגיש לשר קרא עזרה ראשונה וכרע אליו. 

ח״כ גליק אשר עמד סמוך למקום סיפר ל"גלובס" שראה את קרא תופס את החזה ומתמוטט. "לצידו עמדו ח"כ עמיר פרץ ולילך ראש לשכתו של השר יריב לוין. פרץ רץ לקרוא לרופא, וח"כ איתן כבל הרים את רגליו. ח"כ טיבי שהגיע למקום מהר, אמר לנו שהוא לא איבד את ההכרה".

הדבר אירע באיזור המכונה ״הפרסה״, חדרי ההסבה הסמוכים למליאה. כדי להגיש לו טיפול, הופנו כל חברי הכנסת ששהו באיזור חזרה לתוך המליאה. לדברי אחד הח״כים, "נעלו אותנו בתוך המליאה בזמן שהוא טופל שם".

מעל בימת הכנסת אמר ח״כ עיסאוי פריג׳ ״לאור נסיבות אישיות במליאה, נמשכו כל הצעות החוק וכל ההצעות לסדר היום״. הוא לא ציין שמדובר בהתמוטטות של השר איוב קרא.

בשבועות האחרונים התפרסמו מספר רב של תחקירים וכתבות בנוגע להתנהלותו של קרא בתור שר התקשורת, הן בנוגע למינויים פוליטיים, שימוש בכספי דואר כדי לשלוח שנות טובות וכן תחקיר בנוגע לקשריו עם איש העסקים משה אינדיג ומבוכה שגרמה התנהלותו והתנהלות אינדיג בעת ביקור רשמי בדובאי.