הכשרה ביטוח מאמינה בנדל"ן בארה"ב: השלימה השקעות של 100 מיליון שקל בקרנות אלקטרה נדל"ן

לפני כולם • מצטרפת בכך לגופים מוסדיים נוספים שהשקיעו בקרנות אלקטרה - פסגות ובנק לאומי, שהשקיעו עד כה כ-80 מיליון דולר כל אחת בשתי הקרנות • בסך הכל גייסה אלקטרה נדל"ן עד כה כ-2 מיליארד שקל בשתי קרנות ההשקעה

מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, גיל רושינק / צילום: יונתן בלום
מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, גיל רושינק / צילום: יונתן בלום

הכשרה חברה לביטוח, שבשליטת אלי אלעזרא, ממשיכה להשקיע בקרנות השקעה מקומיות המתמחות בשוק הנדל"ן האמריקאי: לאחר שהפכה למשקיע עוגן בקרן הנדל"ן של הראל פיננסים, היום נודע כי חברת הביטוח ממשיכה להביע אמון בקרן שמובילה חברת אלקטרה נדל"ן, בניהולו של גיל רושינק ובשליטת קבוצת אלקו.

ל"גלובס" נודע כי בימים האחרונים השקיעה הכשרה ביטוח 20 מיליון שקל, מכספי הנוסטרו שלה, בקרן השנייה של אלקטרה נדל"ן המתמחה במקבצי דיור family-multi בארה"ב.  השקעה זו מצטרפת להשקעה שביצעה הכשרה בקרן זו, בהיקף של כ-40 מיליון שקל, באמצעות כספי המבוטחים שלה.

ע וד קודם לכן השקיעה הכשרה ביטוח, שבניהול שמעון מירון, סכום של כ-40 מיליון שקל מכספי המבוטחים בקרן הנדל"ן הראשונה של אלקטרה נדל"ן, שהושקה בשנת 2017, כך שבסך הכל השקיעה הכשרה בקרנות אלקטרה נדל"ן הפועלות בארה"ב כ-100 מיליון שקל.

הכשרה ביטוח מצטרפת לגופים מוסדיים נוספים שהשקיעו בקרנות הנדל"ן של אלקטרה נדל"ן, ובראשם בית ההשקעות פסגות ובנק לאומי, שהשקיעו עד כה כ-80 מיליון דולר כל אחת בשתי הקרנות, שגייסו הון ממשקיעים פרטיים ומוסדיים במהלך השנה האחרונה.

בסך הכל גייסה אלקטרה נדל"ן עד כה כ-2 מיליארד שקל בשתי קרנות ההשקעה במקבצי דיור בארה"ב. הקרנות הללו מחזיקות, יחד עם שותפים, בכ-22 אלף דירות בארה"ב ב-66 מקבצי דיור, ושווי תיק הנכסים בארה"ב מוערך על ידי החברה בכ- 10 מיליארד שקל. הקרן הראשונה נסגרה לאחר שהשלימה גיוס של כ-200 מיליון דולר, והשנייה גייסה עד כה כ- 280 מיליון דולר.

מנכ"ל אלקטרה נדל"ן רושינק מסר כי "אנו ממשיכים בהליך הגיוס הכסף לקרן השנייה שלנו בארץ, שבקרוב תסיים להשקיע את כל ההון שגויס עבורה ברכישות של מקבצי דיור בארה"ב". רועי קדוש, סמנכ"ל ההשקעות בהכשרה ביטוח, מסר בנוסף כי החברה "החליטה להשקיע בקרנות כחלק מפיזור גיאוגרפי של השקעות החברה, ובהתאם לצורך בגיוון התיק לצד יצירת אפיקי השקעה עם קורלציה נמוכה לשוק ההון".