ראדא מבקשת להעלות את שכר המנכ"ל דב סלע ל-100 אלף שקל בחודש

תנאים אלה כוללים עלות שכר חודשית של 130 אלף שקל, שמשקפת שכר ברוטו של כ-100 אלף שקל, לעומת שכרו הקודם שעמד על 75 אלף שקל ואושר בסוף 2016 • סלע מועסק בחברה 15 שנה בתפקידים שונים, מתוכן שנתיים כמנכ"ל

אחרי שנתיים בתפקיד, החברה הביטחונית ראדא מבקשת להעלות את שכר המנכ"ל, דב סלע. החברה, המייצרת מכ"מים טקטיים לכוח המתמרן ומספקת פתרונות אוויוניקה, פרסמה אתמול זימון לאסיפת בעלי מניות שתתכנס ב-16 בינואר ובה יתבקשו בעלי המניות לאשר את תנאי שכרו החדשים של סלע. תנאים אלה כוללים עלות שכר חודשית של 130 אלף שקל, שמשקפת שכר ברוטו של כ-100 אלף שקל, לעומת שכרו הקודם שעמד על 75 אלף שקל ואושר בסוף 2016.

בנוסף מבקשת ראדא  לאשר לסלע בונוס שנתי של עד 6 משכורות חודשיות, כאשר הבונוס מחולק לעמידה ביעדים, שעמידה בכל אחד מהם תזכה אותו בבונוס של 1.5 משכורות: רווח נקי של מעל סנט אחד למניה, צמיחה של לפחות 15% בהכנסות השנתיות, עמידה ביעדי תזרים מזומנים, ועמידה ביעדים שהוצבו לו כמנכ"ל בתחילת השנה.

בראדא מציינים שתנאי ההעסקה של סלע אושרו על רקע מספר סיבות וביניהן העובדה שהוא מועסק בחברה 15 שנה בתפקידים שונים, מתוכן שנתיים כמנכ"ל, והדירקטוריון רואה חשיבות משמעותית בהמשך כהונתו. כמו כן, תנאי השכר נבדקו ביחס לחברות דומות ונמצאו דומים להן.

באסיפה יתבקשו בעלי המניות גם לאשר הנפקה של מניות חדשות לבעלת השליטה DBSI שבבעלות יוסי בן-שלום וברק דותן, שתשקיע 1.5 מיליון דולר ותחזיק לאחר ההנפקה ב-25.1% מהון המניות של ראדא, לעומת 24% כעת. ראדא נסחרת ברשימה המשנית בנאסד"ק בשווי 98 מיליון דולר.