תמריץ שיווקי: מי הג'ודוקא שמנהלת מוצר איזוטוני בקוקה-קולה ישראל?

וגם: מי נועדו השבוע בפולין בתקווה לשפר את הסביבה?

לוין וליאור וילדיקן/ צילום: תומר פדר
לוין וליאור וילדיקן/ צילום: תומר פדר

הראל חייקין, מנכ"ל קוקה-קולה ישראל, ושלי שמיר-קינן, סמנכ"לית השיווק, ערכו השבוע באולם סטוקו בתל-אביב אירוע השקה למשקה איזוטוני, בו הם קיבלו את פניהם של ספורטאים ישראלים מתחומים שונים. באורחים: האצנית לונה צ'מטאי ששברה את שיא ישראל במרתון; השייט האלוף האולימפי גל פרידמן; הג'ודוקא סגנית האלופה האולימפית יעל ארד ועוד. אלא שלא רק ספורטאים אורחים היו שם. במקום נכחה גם הג'ודוקא ליאור וילדיקן, שייצגה את ישראל בתחרויות שונות, ובאליפות העולם בג'ודו 2015 היא דורגה במקום השביעי.

בשונה מיתר האורחות והאורחים, וילדיקן נכחה במקום בתפקיד. חייקין הסביר לפני פתיחת האירוע כי ויליקן מכהנת בקוקה-קולה כמנהלת מותג המשקה האיזוטני Poewrade בישראל, לאחר שהגיעה לחברה במסגרת פרויקט של הועד האולמפי במסגרתו ספורטאים פורשים משתלבים בתפקידי מפתח בתעשייה.

עוד נכחו והקשיבו לפרזנטציה של וילדיקן באירוע ההשקה: סרן זיו שילון, שנפצע בעזה, השתקם, מתחרה בתחרויות איירון מן ובאחרונה אף זכה בתחרות סטארט-אפים עם המיזם 6 Degrees, המאפשר לתפעל טאבלטים וסמארטפונים ללא שימוש באצבע; רפי בהרב, סגן נשיא לשיווק קונצרני; ניר לוינגר, מנכ"ל חברת המכירות וההפצה של החברה המרכזית; רוני לוין, מנהלת השיווק של המוצר; אוגוסטו אליאס, מנהל מותג המשקה בעולם; מת'יו קוקהם, נציג קוקה-קולה העולמית באטלנטה; ואחרים.

ועידת קטוביץ: מי נועדו השבוע בפולין בתקווה לשפר את הסביבה?

השבוע שהתה בפולין משלחת ישראלית שיצאה מטעם המשרד להגנת הסביבה. היעד: ועידת האקלים שנערכה בעיר קטוביץ (בשונה לחלוטין מוועידת קטוביץ' משנת 1884 של חובבי ציון). מטרת הוועדה לדון בפרטים ליישום הסכם פריז, עליו הסכימו מדינות האו"ם לפני שלוש שנים וישראל אשררה, נועד להגביל את עליית הטמפרטורה העולמית באמצעות הצבת יעדים שאפתניים של המדינות להפחתת פליטות של גזי חממה. 

בחברי המשלחת היו מנכ"ל המשרד ישראל דנציגר; הסמנכ"ליות והסמנכ"לים הבכירים: שולי נזר, גלית כהן ואלון זס"ק; היועצת המשפטית דלית דרור; ד"ר אורנה מצנר, מ"מ המדענית הראשית; יעקב הדס, שליח מיוחד של משרד החוץ לקיימות ושינוי אקלים ועוד.

דנציגר נאם בוועידה ולא יכול היה שלא להתייחס למיקום. הוא לא כיוון לועידת חובבי ציון אלא דווקא למיקום בפולין, כשאמר "עברו כ-80 שנה מאז שמשפחתי הרחבה נרצחה על-ידי הנאצים במהלך השואה. העובדה שאני כאן, מייצג את ישראל ואת תרומתה למאמצים הגלובליים ונאבק באתגרים הנגרמים כתוצאה משינויי אקלים, לא יכלו לעלות על דעתם של קרובי משפחתי שסבלו לפני למעלה מ-70 שנה. לא ניתן לתאר כמה גאים ושמחים הם היו לדעת שאנו כאן". 

משלחת ישראל לוועידה / צילום: המשרד להגנת הסביבה
 משלחת ישראל לוועידה / צילום: המשרד להגנת הסביבה