עכשיו זה רשמי: אורי הדומי הודיע על פרישתו מתפקיד מנכ"ל מזור

שרון לויטה, עד כה סמנכ"ל הכספים של מזור, תנהל את מזור תחת מדטרוניק

אורי הדומי / צילום: איל יצהר
אורי הדומי / צילום: איל יצהר

חברת מזור רובוטיקה   השלימה היום (ד') את תהליך מכירתה לחברה המכשור הרפואי הבינלאומית מדטרוניק  ב-1.64 מיליארד דולר.

אורי הדומי, מנכ"ל מזור מאז שנת 2004, הודיע במקביל להשלמת התהליך על פרישתו מהחברה, ועל מינוי שרון לויטה, עד כה סמנכ"ל הכספים של מזור, למנהלת חטיבת מזור תחת מדטרוניק.

הדומי הודיע היום לעובדי מזור על פרישתו מהחברה ועל השלמת הרכישה, במקביל לחשיפת בול של השירות הבולאי שמוקדש למזור (יחד עם בול של מובילאיי).

בהודעה שלו בפייסבוק לרגל שני האירועים אמר הדומי: "מדינת ישראל הפיקה והשיקה בול, לציון המצאות ישראליות בעלות השפעה חיובית על העולם. מזור רובוטיקה זכתה, לצד מובילאיי, להיכלל ברשימת שתי ההמצאות שעומדות בהגדרה ונבחרו לייצג את החדשנות הישראלית.

"בשבוע שעבר סיפרתי לאמא שלי על הבול שהופק. בהתרגשות רבה היא סיפרה לי שאת הדירה שבה נולדתי לפני למעלה מ-50 שנה, רכשו הוריי מכספים שהם קיבלו בתמורה למכירת אוספי הבולים ו'מעטפות יום ראשון' של אבי.

"לפני שנה אבי נפטר. לפני כחודש מזור רובוטיקה נמכרה. היום אני מעביר את שרביט ניהול החברה לשרון לויטה, מי שתיקח את שרביט הניהול של מזור מידי ותוביל אותה למחוזות רחוקים עוד יותר, ובו-בזמן, אני אסיים פרק משמעותי שנפרס על פני 16 שנה בחיי, כמנכ"ל מזור רובוטיקה.

"תודה לכל מאות העובדים, הספקים והשותפים לדרך העושים במלאכה, במסירות, במקצוענות ובהתמדה על פני תקופה כל-כך ארוכה. היה לי לעונג ולכבוד גדול להנהיג את מזור מתקופת היותה חברת חממה ועד עתה, עת היא יוצאת לדרך חדשה.

"לאחר הרכישה מרחיבה מזור את פעילותה בישראל ואף מתכננת להקים יחד עם מדרטוניק ממרכז עולמי לחדשנות ורובוטיקה בישראל. הכוונה היא להשתמש בטכנולוגיה ולרתום את כישרון הצוות המוכשר של מזור כבסיס ומקור השראה לחוקרים ומהנדסים ישראליים בבנייה ובעיצוב של רפואת העתיד".