ההר הוליד עכבר: הסכסוך בין משה חוגג ל-17 בעלי מניות בחברת AOH הגיע לסיומו

17 בעלי מניות בחברת AnyOption, וחברת סינגולריטים בראשה עומד איש העסקים משה חוגג, הגישו היום לביהמ"ש המחוזי בקשה משותפת במסגרתה הודיעו כי הסכסוך ביניהם הסתיים מחוץ לכותלי ביהמ"ש • המחוזי אישר את הבקשה

משה חוגג / צילום: יונתן בלום
משה חוגג / צילום: יונתן בלום

הסכסוך המתוקשר בין יזם הבלוקצ'יין משה חוגג ל-17 בעלי מניות בחברת AOH (הידועה בשם AnyOption), עליו פורסם לראשונה ב"גלובס" - הסתיים.

בעלי המניות ב-AOH, אשר טענו בתחילת הפרשה כי חוגג מבריח נכסים מחברת (INVEST.COM (IDC, חזרו בהם מבקשת הפירוק שהגישו נגד חברת ומשכו את הבקשה.

הצדדים - ובכלל אלה בעלי המניות ב-AOH, חברת סינגולריטים והמפרק הזמני עו"ד גיל אורן - הגישו אתמול (ד') לבית המשפט בקשה משותפת למשיכת הבקשה וביטול מינוי המפרק הזמני.

בבקשה עדכנו הצדדים את השופט חגי ברנר כי הגיעו להסדר בכל הקשור לסכסוך שנתגלע ביניהם. זאת, במסגרת הליך גישור קצר וקדחתני שהתקיים ביניהם אצל המגשר עו"ד צבי בר-נתן. משכך, ביקשו הצדדים את סילוקו של ההליך וביטול מינויו של עו"ד אורן, ללא צו להוצאות.

השופט ברנר קבע היום כי "משכך, ובהיעדר נושים או משתתפים אחרים המגלים עניין בהמשך הליך הפירוק, ונוכח הסכמת הכנ"ר שהוגשה היום, בקשת הפירוק נמחקת, ומינויו של המפרק הזמני מבוטל כמבוקש".

הסאגה שמסתיימת היום מגיעה בהמשך לפרסום הראשון ב"גלובס" על כך ש-17 בעלי מניות בחברת AOH, שעסקה בשיווק אופציות בינאריות ונרכשה על-ידי IDC, מקבוצת סינגולריטים, טוענים כי חוגג מבריח נכסים, כספים וזכויות של IDC לתאגידים אחרים בשליטתו או לאנשי-קש מטעמו ומשכך הם ביקשו את פירוקה של IDC.

הצדדים פרסמו היום הודעת התנצלות משותפת, במסגרתה אמרו כי "בעלי מניות ב-AnyOption Holdings Limited ("מבקשי הפירוק") הגישו בקשה לפירוק קבוע ולמינוי מפרק זמני כנגד IDC Investdotcom Holdings Limited, ובמסגרת זו העלו טענות נגד IDC וכנגד התנהלות אישית של מר משה חוגג העומד בראש קרן סינגולריטים.

"לאחר שקרן סינגולריטים הגישה לבית המשפט המחוזי בקשה לביטול צו מינוי המפרק הזמני, ומבקשי הפירוק נחשפו לכל ההתייחסויות והתשובות של קרן סינגולריטים ושל מר חוגג לטענות שהעלו, ניהלו הצדדים הליך גישור בפני עו"ד צבי בר-נתן, הגיעו להסכמות המסיימות את המחלוקות העסקיות ההדדיות ביניהם ויישבו באופן סופי ומוחלט את כל הטענות שביניהם.

"במסגרת הליך הגישור וכחלק בלתי נפרד ממנו, מבקשי הפירוק משכו את בקשת הפירוק וחזרו בהם מהטענות שהועלו בה, והם מצרים על עוגמת-הנפש שנגרמה למר משה חוגג ולבני משפחתו".

את חברת סינגולריטים ייצגו עורכי הדיו אלי זהר, אהרון מיכאלי, יהודה רוזנטל, עוז סאסי, אפרת רייטן ואסף דהן ממשרד גולדפרב זליגמן. את בעלי המניות בחברת AOH ייצו עורכי הדין עופר פירט, ליאור דגן ולירון ליברמן ממשרד פירט-וילנסקי-מזרחי-כנעני.