בנק השקעות | בלעדי

גולדמן זאקס צפוי לערוך לראשונה כנס למוסדיים בישראל

בסוף השבוע האחרון הגופים המוסדיים בשוק המקומי קיבלו הזמנה לכנס שייערך בפברואר • הכנס מיועד ללקוחות המוסדיים שמהווים מקור משיכה לבנקים זרים ברחבי העולם לאור גידול בנכסים המנוהלים של הגופים לאורך השנים

גולדמן זאקס / שאטרסטוק
גולדמן זאקס / שאטרסטוק

בנק ההשקעות גולדמן זאקס צפוי לערוך בחודש בפרואר הקרוב כנס לגופים המוסדיים בישראל - כך נודע ל"גלובס".

תחת הכותרת "גלובל מארקטס קונפרנס", גולדמן זאקס שלח בסוף השבוע האחרון הזמנות לגופים המוסדיים בישראל לכנס שייערך בפברואר. ניתן להעריך כי בכנס ייקחו חלק אנשי מפתח במערך המחקר והמסחר בבנק ההשקעות.

הכנס מיועד ללקוחות המוסדיים שמהווים מקור משיכה לבנקים זרים ברחבי העולם לאור גידול הנכסים המנוהלים של גופים אלה לאורך השנים. חברות הביטוח הגדולות וחברות ניהול הפנסיה והגמל מנהלות נכסים בהיקף העולה על 1.6 טריליון שקל.

בתוך כך, בצל הטלטלה בשווקים, בסוף השבוע האחרון דיויד קוסטין מגולדמן זאקס כתב בסקירה למשקיעים כי יש להגביר את ההגנות על תיק ניירות הערך נוכח הסיכון המוגבר, וזאת בהתאם לתחזית של בנק ההשקעות לשנה הבאה.

מחיר היעד של גולדמן זאקס למדד S&P500 עומד על 3,000 נקודות בסוף 2019. בגולדמן זאקס העניקו סבירות של 50% לתרחיש זה, סבירות של 30% לתרחיש בו המדד נופל מרמה של 2,500 נקודות, וסבירות של 20% לזינוק ל-3,400 נקודות בסוף השנה הבאה. שער הנעילה של המדד בסוף השבוע האחרון עמד קצת מעל 2,500 נקודות.