הצגת חצות: מי חגגו היכן ומי רקד על שתי מסיבות

וגם: מנכ"לית MSC קרוז ממליצה על הצגה

יוסי ויליגר, הדס ויליגר / צילום: אביב חופי
יוסי ויליגר, הדס ויליגר / צילום: אביב חופי

הצגת חצות: מי חגגו היכן ומי רקד על שתי מסיבות

יש לקוות שאדי האלכוהול כבר התפוגגו ואנחנו כבר לחלוטין בשנת 2019, אך נראה כי במסדרונות עדיין מדברים על מסיבות הסילבסטר. באולם האירועים שבע בתל אביב, נערכה כמדי שנה, המסיבה של העמותה ע"ש מייקל לוין לחיילים בודדים ללא עורף משפחתי. דרורית ניצני, מנהלת קשרי הקהילה של התוכנית, קיבלה את האורחים, כאשר כל הכנסות המסיבה הוקדשו לטובת העמותה, ומחירו של כרטיס בודד נעה סביב 500 שקל. בחוגגים מעולם העסקים היו: הדר ויוסי ויליגר, מבעלי ויליפוד; עופר איתני, מנכ"ל כרמל גרופ; לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית בנק דיסקונט והאדריכל מרק טופילסקי; שולה רקנאטי, יו"ר חינוך לפסגות; איש העסקים עמית ברגר וזוגתו יעל; ואחרים. 

ובינתיים בהאנגר 11 בעיר, נאספו נשות ואנשי הפרסום במסיבה אותה ערכה טרגט ספיריט מקבוצת טרגט מרקט, מנהלת שיווק המדיה של "כאן". מירי סיני, מנכ"לית ובעלי טרגט ספיריט, והמנכ"ל אורי נצר קיבלו את פני האורחים שנהנו גם מהופעה של ברי סחרוף. פיזזו בחצות: אורי אלדובי, יו"ר הלמן אלדובי; אילן בירנפלד, יו"ר דלויט ישראל; אמיר גיא, מנכ"ל אדלר חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום; נבו כרמי, משנה למנכ"ל יהושוע; רן בראון, מנכ"ל מדיה קום; יגאל בראון, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום; תמי ואייל חומסקי, מבעלי אדלר חומסקי (שעל פי הדיווחים נצפו גם במסיבה באולם שבע); אורי וטרמן, מנכ"ל רשת הפארם Be; ורבים אחרים. 

שולה רקנאטי / צילום: אביב חופי
 שולה רקנאטי / צילום: אביב חופי

טלי נוי, מנכ"לית MSC קרוז: "ההצגה 'היורשת' מציגה את הדילמה של כסף מול ערך המשפחה"

אחת ההצגות בהן צפיתי בשנה שחלפה והצליחה להשאיר עלי רושם רב וחשיבה עמוקה על כסף מול ערך משפחה, היא ההצגה "היורשת" של תיאטרון בית ליסין.

זו דרמה ישראלית שנכתבה ע"י המחזאית גורן אגמון, והכוכבת הראשית שלה היא השחקנית, האהובה עלי משחר נעורי רבקה מיכאלי שכרגיל נכנסת לדמות בצורה מקסימלית והצליחה לרגש להפתיע ולהצחיק אותי. עלילת ההצגה עוקבת אחר סיטואציה משפחתית מורכבת. אם המשפחה הולכת לעולמה ומורישה את כל רכושה רק לבתה. האח, שחש נבגד, בודק מה היו מניעיה של אימו. בעקבות החלטת האם, המשפחה מתחילה להתפרק, והסבתא מלכה, אותה משחקת מיכאלי בוחשת בקדירה שגם כך היא לוהטת. ההצגה מבוססת על אירועים מהחיים ולדעתי מציגה דילמות מוקצנות וסיטואציות מורכבות. עם זאת, מצאתי בה שיח אידאולוגי מעניין הרלוונטי לזמננו ולכל משפחה ממוצעת והוא נושא הירושה בכלל וחשיבות רכוש וכסף בפרט, שלצערנו מביא במציאות לקרעים ולשסעים עמוקים במשפחות רבות.

לצערי, השנה החולפת הייתה שנה עסקית עמוסה שלא אפשרה לי ליהנות ממגוון הצגות ומופעים. לכן, כשאני מוצאת את הזמן, אני מייחלת להצגה כזו שתותיר בי עוד ותאפשר לי תחושת קתרזיס אמיתי.

טלי נוי מנלכית חברת MSC קרוז / צילום: תרזה גרנות
 טלי נוי מנלכית חברת MSC קרוז / צילום: תרזה גרנות