עוד פרישה במשרד וינרוט: מי עורכי הדין הנוספים שעוזבים כעת למשרד אחר?

ל"גלובס" נודע כי מספר עורכי דין בכירים וזוטרים מהפירמה החליטו לעזוב אותה ולהצטרף למשרד אחר, ככל הנראה משרד מוכר העוסק במשפט מסחרי ובצווארון לבן • עזיבה זו מצטרפת לפרישתם של עו"ד עמית חדד ו-5 עורכי דין נוספים בנובמבר האחרון

עו"ד יעקב וינרוט /צילום: יונתן בלום
עו"ד יעקב וינרוט /צילום: יונתן בלום

משרד וינרוט ושות' ממשיך להתפרק מנכסיו האנושיים. ל"גלובס" נודע כי מספר עורכי דין בכירים וזוטרים מהפירמה החליטו לעזוב אותה ולהצטרף למשרד אחר. בין עורכי הדין הללו עו"ד דודו ג'והן, ראש מחלקת הנדל"ן במשרד; ועו"ד אמיר שויצקי, ראש מחלקת מיזוגים ורכישות; וכן עורכי הדין רנה סטקליאר, רפי רייטן, ליאור פפיש, ליה קרל, רומי קאופמן ואליה עגיב. 

לפי המידע שבידינו, עורכי הדין שעוזבים מנהלים מגעים להצטרפות למשרד מוכר העוסק במשפט מסחרי ובצווארון לבן.  

העזיבה הזאת מצטרפת לפרישתם של עו"ד עמית חדד ו-5 עורכי דין נוספים שפרשו מהפירמה בחודש נובמבר האחרון. 

בראש משרד וינרוט ושות' עמד במשך שנים המייסד עו"ד ד"ר יעקב וינרוט, שהלך לעולמו ב-16 באוקטובר 2018. בנובמבר, כאמור, פרשו מהפירמה עו"ד עמית חדד, המייצג את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ביחד עם עורכי הדין אריאל רוט, תמר פולק, אליהו וייס, נועה מילשטיין ואביחי יהוסף.

אחרי עזיבתו של חדד התגלעה מחלוקת בינו ובין שותפיו לעזיבה לבין משרד וינרוט, שהתגלגלה להליך גישור בין הצדדים.  מיד אחרי שנחשף ב"גלובס" על עזיבתו של חדד את משרד וינרוט, הוציא ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודעה שבה הבהיר כי "חדד ימשיך בייצוג ראש הממשלה נתניהו".

בעשורים האחרונים טרם מותו ביסס יעקב וינרוט ז"ל את מעמדו כאחד מבכירי עורכי הדין בארץ, אם לא הבכיר והמוכר מכולם. למצעד הלקוחות שחלפו במשרדו לא היה שני. הוא ייצג, בין היתר, את ראש הממשלה המנוח, אריאל שרון; את שר הפנים, אריה דרעי; את הרמטכ"ל והשר לשעבר, רפאל איתן המנוח; את השר לשעבר מאיר שטרית; את שר האוצר לשעבר, אברהם הירשזון; את שר הביטחון לשעבר, אביגדור ליברמן; את אנשי העסקים מיכאל צ'רנוי, מוטי זיסר, תד אריסון המנוח ולב לבייב; וגם את מרגלית הר-שפי וחברי המחתרת היהודית; ועוד ועוד.

הלקוח הבכיר והבולט ביותר של וינרוט ומשרדו היה ראש הממשלה נתניהו. וינרוט היה קרוב מאוד לנתניהו וייעץ לו כיצד להתמודד עם חקירתו בעבר בפרשת עמדי, כמו גם עם חקירתו בהווה בפרשות 1000, 2000 ו-4000. וינרוט המשיך לייעץ לנתניהו ולסנגר עליו בתקשורת גם בימי מחלתו הקשים. וינרוט ייצג גם את רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, העומדת לדין בפרשת הזמנת הארוחות למעון ראש הממשלה. 

ממשרד ד"ר י. וינרוט ושות' נמסר: "עו"ד דוד ג'והן ניהל משרד נדל"ן עצמאי ששכר חדרים ושירותי משרד ממשרדנו. משרדו לא היה חלק אינטגרלי ממשרד וינרוט, ואנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו. נציין כי בימים אלה אנו מרחיבים את הצוות וקולטים לשורותינו עורכי דין בכירים שיעסקו בתחומים נוספים, ביניהם נדל"ן".