חשבתם ששוק הסלולר נרגע? הוט מובייל פותחת את 2019 במבצע אגרסיבי

מציעה 100 ג'יגה גלישה ב-29 שקל לחודש ל-3 מצטרפים ומעלה או 39 שקל לחודש למנוי בודד • כעת יהיה מעניין לראות האם מתחרותיה של הוט מובייל יגיבו למבצע החדש

שיקום מי שחשב ששוק הסלולר מתכנס למחירים שפויים יותר והתחרות נבלמה. אחרי ההכרזות על העלאות מחירים בשוק, שככל הנראה לא באמת מחזיקות מים, פותחת הוט מובייל את 2019 עם מבצע אגרסיבי למשך שבועיים: 3 מצטרפים ומעלה במחיר של 29 שקל לחודש וחבילת גלישה של 100 ג'יגה ביט לשנה. בתום השנה המחיר קופץ ל-49 שקל לחודש. החברה הודיעה גם על מבצע של קו בודד ב-39 שקל באותו נפח גלישה.

מדובר במבצע משמעותי של הוט מובייל, אחרי שבשנה החולפת היא מיעטה לקחת חלק בתחרות על נתח שוק והעדיפה מסלולים יותר יקרים שפונים לקהל עסקי ובעיקר למי שטס לחו"ל הרבה ורוצה ראש שקט נטול דאגות מחשבונות יתר בגלישה או בשיחות.

הוט מובייל הגיעה למסקנה כי לצד המבצע בשוק העסקי, 49 שקל לחודש כולל חבילת חו"ל, הרי שבסוף בשוק הפרטי היא חייבת להמשיך ולנסות לקחת נתח שוק, ומכאן החזרה עם מבצע אגרסיבי, שיהיה מעניין לראות האם מתחרותיה יגיבו לו. הוט מובייל איבדה לקוחות רבים בניודים למתחרותיה עקב אי-השתתפותה במבצעים האגרסיביים. 

מהוט מובייל נמסר: "בשנים האחרונות התחוללה מהפכה בשוק הסלולר, וכיום היא החברה הסלולרית בעלת הרשת המובילה והמתקדמת ביותר. מבצע זה בא כחלק ממדיניות החברה להמשיך ולחולל את התחרות בשוק הסלולר, תוך שילוב בין מוצרי איכותי למחיר אטרקטיבי, והחברה מתחייבת להמשיך לפעול בכדי להעניק ללקוחותיה שירות מצוין".