דיווח: ג'וני סרוג'י, הבכיר הישראלי באפל, אינו מועמד למנכ"ל אינטל

האנליסט אשרף עיסא צייץ בטוויטר כי בניגוד לדיווחים, ג'וני סרוג'י, הישראלי הבכיר באפל אינו מועמד לתפקיד מנכ"ל באינטל, וכי סרוג'י אף אמר לצוות שלו באפל כי הוא מתכנן להישאר בחברה

אינטל / צילום: שאטרסטוק
אינטל / צילום: שאטרסטוק

האנליסט אשרף עיסא צייץ בטוויטר כי בניגוד לדיווחים, ג'וני סרוג'י, הישראלי הבכיר באפל אינו מועמד לתפקיד מנכ"ל באינטל, וכי סרוג'י אף אמר לצוות שלו באפל כי הוא מתכנן להישאר בחברה. עיסא הוא כותב עבור אתר החדשות והפרשנויות הכלכליות The Motley Fool, ומסקר את חברת אינטל עבור האתר. החודש דווח באתר Axios כי סרוג'י, סגן נשיא בכיר לחומרה באפל, נשקל כמועמד למשרת המנכ"ל.

ביום חמישי, אינטל הכריזה על תוצאותיה לרבעון הרביעי של 2018. בשיחת המשקיעים, נאמר כי דירקטוריון אינטל "ממשיך בחיפושים אחר מנכ"ל מתוך תחושת דחיפות, אך בו זמנית דואג להבטיח שתתקבל ההחלטה הנכונה". המנכ"ל הקודם של ענקית השבבים, בריאן קרזניץ', נאלץ לעזוב את תפקידו לאחר שעבר על מדיניות החברה כשניהל רומן עם עובדת. סמנכ"ל הכספים של אינטל, בוב סוואן, מכהן בתור מנכ"ל זמני בחברה מאז עזיבתו של קרזניץ'.

סרוג'י הוא ערבי-ישראלי שנולד בחיפה, ועבד במרכז הישראלי של אינטל בין השנים 1990 ל-2005. הוא הצטרף לאפל בשנת 2008 ובמסגרת תפקידו בחברה, הוביל את המעבר שלה לעצב יותר שבבי סיליקון בעצמה. בעברו הוא עבד גם ב-IBM, והוא בוגר תואר ראשון ושני במדעי המחשב מהטכניון.