המיליארדר סילבן אדמס יממן את ההופעה של מדונה באירוויזיון באמצעות "הקרן למיתוג ישראל"

הזמרת מדונה עשויה להופיע באירוויזיון 2019 שיתקיים בחודש מאי בישראל ומי שחתום על המהלך הוא המיליארדר הקנדי סילבן אדמס שנענה לבקשת תאגיד השידור הציבורי "כאן" ויממן את ביקורה של מדונה בישראל בעלות של מיליון דולר לפחות

מדונה / צילום: Shutterstock
מדונה / צילום: Shutterstock

הזמרת מדונה עשויה להופיע באירוויזיון 2019 שיתקיים בחודש מאי בישראל, כפי שנחשף הבוקר באתר Ynet, ולפי מקורבים הדבר צפוי להיסגר סופית ביומיים הקרובים. מי שחתום על המהלך הוא המיליארדר הקנדי סילבן אדמס שנענה לבקשת תאגיד השידור הציבורי "כאן" ויממן את ביקורה של מדונה בישראל בעלות של מיליון דולר לפחות. המימון יתאפשר באמצעות "הקרן למיתוג ישראל" שהקים אדמס, שנחשפה בוועידת ישראל לעסקים של "גלובס" לפני כחודשיים.

אדמס, שהביא בשנה שעברה לארץ גם את מירוץ האופניים הג'ירו ד'איטליה, החליט בעקבות כך להקים את הקרן שמטרתה להציג לעולם את ה"תדמית האמיתית של ישראל". בקרן משקיעים פילנטרופים ישראלים ויהודים והיקף פעילותה עומד על יותר מ-100 מיליון דולר. 

הצוות האמון על הנושא כולל את אדמס עצמו, את המפיק דניאל בן נעים, את אהרון לייבוביץ' המשמש כמנכ"ל ומנהל הקרן ואת איילת פריש, המשמשת כמנהלת אסטרטגיה ומיתוג. "המטרה של הקרן היא להציג את ישראל לא רק כמקום יפה עם עושר תרבותי וקולינרי אלא בעיקר כמקום בטוח", אמרה פריש ל"גלובס". "החברים הכי טובים של אדמס שהם יהודים מפחדים עד היום לבוא לישראל משום שהם חוששים שמה שהם יפגשו פה זה מה שהם רואים בחדשות - מדינה שיש בה טנקים ברחובות".

פריש מספרת כי לפני כמה חודשים נעשתה פנייה מטעם כאן בכדי לשלב את האירוויזיון בפעילויות של הקרן במטרה להעלות את הרייטינג ואת המודעות. "היה ברור שאחד העוגנים הוא דרך אמן בינלאומי. בבדיקה שנעשתה עלה השם של מדונה וידענו שזה בינגו - היא פונה בדיוק לקהל היעד של הצופים וגם מצידה הייתה היענות. בימים האחרונים מתקיים מו"מ קדחתני מסביב לשעון ונשארו עוד כמה דברים לסגור.

"העוגן בביקור הזה הוא לא רק העלייה לבמה אלא מה מדונה תעשה בישראל בכדי למנף את הביקור לחשיפה של המדינה. על זה מתקיים כעת עיקר המשא-ומתן".

מכאן נמסר: "בימים אלו אנחנו מגבשים את התכניתה אמנותית לאירוויזיון 2019. בבוא הזמן נפרסם את רשימת האמנים שיקחו בו חלק".