שלא יחטטו לכם בהודעות: ווטסאפ משיקה זיהוי ביומטרי

העדכון אמור לאפשר למשתמשים להשתמש בזיהוי הפנים Face ID או זיהוי טביעת אצבע Touch ID של אפל על מנת לנעול את האפליקציה ולהגביר את האבטחה • לאחר הפעלת הפיצ'ר, לא ניתן יהיה לגשת לאפליקציה ללא השלמת תהליך הזיהוי

חתימת פנים ביומטרית באפליקציית וואצאפ / אילוסטרציה: shutterstock
חתימת פנים ביומטרית באפליקציית וואצאפ / אילוסטרציה: shutterstock

אפליקציית וואטסאפ עדכנה את הגרסה שלה ל-iOS והעניקה תמיכה לזיהוי ביומטרי, אשר יגביר את האבטחה עבור המשתמשים. העדכון יאפשר למשתמשי שירות הצ'ט הפופולרי להשתמש בזיהוי הפנים Face ID או זיהוי טביעת אצבע Touch ID של אפל על מנת לנעול את האפליקציה, ובכך מעניק שכבת הגנה נוספת.

על מנת להשתמש בפיצ'ר החדש, משתמשים ידרשו לעדכן את האפליקציה לגרסה החדשה ביותר - 2.19.20 דרך חנות האפליקציות של אפל. לאחר מכן יש להגדיר את הפיצ'ר באמצעות כניסה לתפריט ההגדרות, בחירה ב"חשבון" ולאחר מכן ב"פרטיות" ולבסוף הפעלת נעילת המסך. לאחר הפעלת הפיצ'ר, לא ניתן יהיה לגשת לאפליקציה ללא השלמת תהליך הזיהוי, אך משתמשים עדיין יוכלו לראות את ההתראות מהאפליקציה.

לאחרונה פורסם כי מנכ"ל פייסבוק מארק צוקרברג מתכנן למזג את התשתית הטכנית של פייסבוק מסנג'ר, וואטסאפ ואינסטגרם, אך בשבוע שעבר, בשיחת המשקיעים שנערכה לאחר פרסום התוצאות הכספיות של פייסבוק לרבעון הרביעי של 2018, צוקרברג אמר כי מדובר בתהליך מורכב שנמצא רק בראשיתו. אם יושלם, התהליך יאפשר למשתמשים לשלוח הודעה באמצעות שירות אחד, כאשר גם משתמשים בשירותים האחרים של החברה יוכלו לקבל אותה דרכם.