לינקדאין תשיק פיצ'ר שיאפשר למשתמשים לצלם ולשתף בווידאו לייב

הפיצ'ר יתן למשתמשים אפשרות להגדיר האם הווידאו ישודר לקבוצות נבחרות, או שישודר באופן פומבי ויהיה חשוף לכל משתמשי לינקדאין • הרשת החברתית המקצועית מקווה שהפיצ'ר ישתלב במגוון פעולות: החל מהכרזות על מוצרים ועד לשיחות עם משקיעים

הרשת החברתית המקצועית לינקדאין תשיק השבוע פיצ'ר חדש ותאפשר למשתמשים לצלם ולשתף בוידאו לייב, כך דווח בטק-קראנץ'. המשתמשים יוכלו להגדיר האם הווידאו ישודר לקבוצות נבחרות, או שישודר באופן פומבי ויהיה חשוף לכל משתמשי לינקדאין. בשלב ראשון, גרסת בטא של הפיצ'ר תושק בארה"ב בלבד ותהיה פתוחה רק למי שקיבל הזמנה להשתמש בה. בשלב הבא, משתמשים שיהיו מעוניינים להשתמש בפיצ'ר יוכלו להירשם דרך טופס.

בהתאם לאופי הרשת החברתית, סוג הווידאו שהיא מקווה שישודר שם יהיה מתוך כנסים, הכרזות על מוצרים, שיחות משקיעים, שאלות ותשובות עם מנטורים עסקיים ועוד. יוצרי הסרטונים אף יוכלו לעבוד עם חברות צד שלישי שמפתחות שירותים עבור שידורי לייב שנבחרו על-ידי לינקדאין, כדי שהתכנים שיפורסמו יהיו מהוקצעים יותר.

עבור מאמצי הווידאו לינקדאין תסתייע גם בשירותי המדיה של חטיבת הענן של מיקרוסופט, שרכשה את לינקדאין ב-2016, אך עד היום כמעט ולא חיברה בין מאמצי פיתוח מוצרים של הרשת החברתית ושל חברת-האם. בשלב זה, לינקדאין לא תשלב מודעות בסרטונים החיים.

פיט דייביס, שעומד בראש ניהול המוצר של לינקדאין, אמר לטק-קראנץ' כי וידאו הוא הפורמט שמראה את הצמיחה הגדולה ביותר בלינקדאין, וכי סרטוני לייב הם הפיצ'ר שמשתמשים מבקשים יותר מכל פיצ'ר אחר. הוא הוסיף מספר תיאורים של הפיצ'ר שדומים לפעולה של סרטוני לייב ברשתות חברתיות אחרות - משתמשים יוכלו לסמן לייק בזמן אמת, כאשר הלייקים יצופו על המסך, להגיב בזמן אמת, ומפרסמי הווידאו יוכלו להסיר בזמן אמת תגובות בעייתיות.