אדריכלית עליזה זיידלר-גרנות מונתה למהנדסת העיר כפר-סבא

זיידלר-גרנות מונתה לתפקיד בתום הליך מכרז שהתקיים לאחרונה, אליו ניגשו 20 מועמדים

עליזה זיידלר גרנות / צילום: איל יצהר
עליזה זיידלר גרנות / צילום: איל יצהר

מהנדסת עיריית רמת-גן לשעבר, אדריכלית עליזה זיידלר-גרנות, מונתה למהנדסת העיר כפר-סבא - כך הודיעה הערב עיריית כפר-סבא.

זיידלר-גרנות מונתה לתפקיד, בתום הליך מכרז שהתקיים לאחרונה, אליו נגשו 20 מועמדים. ראש העיר הנבחר, רפי סער, פרסם מכרז לאיתור מהנדס עיר, עם כניסתו לתפקיד, לאחר תקופת של למעלה מחצי שנה בה לא אויש התפקיד לאחר סיום תפקידה של מהנדסת העיר, ענת צ'רבינסקי בתום כהונה של 4 שנים בתפקיד. עם סיום תפקידה שימש המהנדס מיכאל זלדין, מנהל מחלקת בינוי ופיתוח מוסדות, כמהנדס העיר בפועל.

לכניסתה של זיידלר-גרנות לתפקיד בימים אלה, משמעות גדולה עם הודעת הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז מהימים האחרונים, על החלטתה לדחות את הדיון בהתנגדויות לתוכנית המתאר של כפר-סבא, וזאת לבקשת סער שדורש לבחון מחדש את התוכנית ולערוך בה שינויים.

זיידלר-גרנות, ילידת כפר-סבא, וכיום תושבת נס ציונה, מוסמכת לארכיטקטורה במטעם הטכניון, שימשה בעבר מהנדסת עיריית הוד השרון, מהנדס הוועדה המרחבית זמורה, ובתפקידה האחרון מהנדסת עיריית רמת-גן בתקופת כהונתו של ראש העירייה ישראל זינגר. עם היבחרו של ראש העיריה כרמל שאמה הכהן וסיום תפקידה של זיידלר-גרנות כמהנדסת עיר, פועלים בעיריית רמת-גן לאיתור מהנדס עיר חדש.

"מהנדס העיר יצטרך להתמודד עם אתגרים עירוניים רבים וביניהם מדיניות ההתחדשות העירונית, תכניות פינוי-בינוי, תכנית המתאר, ותמ"לים, פיתוח אזורי תעסוקה, פרויקטים לזוגות צעירים, מחיר למשתכן ועוד", מסר ראש העירייה, רפי סער. "בתום הליך מכרז נבחרה האדריכלית עליזה זיידלר-גרנות, אשת מקצוע מהשורה הראשונה. גרנות בעלת ניסיון מקצועי עשיר בתחום התכנון העירוני, ובטוחני כי תפעל למען תושבי העיר. אני מברך את עליזה ומאחל לה הצלחה רבה בתפקידה".