פלאפון משיקה ערכת IOT לעסקים קטנים ובינוניים

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק: עד כה מכרנו 15 אלף ערכות לרכב המחובר

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון / צילום יונתן בלום
אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק של פלאפון / צילום יונתן בלום

חברת פלאפון הודיעה היום (ה') על השקת ערכה לעסקים קטנים ובינוניים בתחום ה-IOT (האינטרנט של הדברים). מדובר בערכה שהחברה פיתחה וגיבשה בעצמה, הכוללת חיישנים ובקרים המתחברים למודם סלולרי המספק כלי ניטור ובקרה לעסק.

כמו כן, החברה החלה בהרשמה מוקדמת לשעוני eSIM - שעון הכולל סים סלולרי המאפשר ניידות חופשית ללא הסמארטפון - של אפל ושל סמסונג שיושקו בחודשים הקרובים. בנוסף, החברה משדרגת את הפתרון העצמאי שלה לרכב המחובר. 

במסגרת הערכה לעסקים קטנים מציעה פלאפון חיבור לאינטרנט שבאמצעות מודם סלולרי ניתן לחבר אליו סוגים שונים של חיישנים ובקרים, כמו למשל חיישן טמפרטורה למקררים במסעדות, חיישן בקרה לכניסות של מבקרים וכו'. הערכה מגיעה כיחידה ארוזה אחת במחיר של 49.90 שקל לחודש. 

אילן סיגל, סמנכ"ל שיווק פלאפון, מסר: "במהלך 3השנים האחרונות הובלנו בפלאפון מהלכים רבים ופורצי דרך במטרה להפוך לחברת הסלולר המובילה והמתקדמת בישראל גם בתחום ה-IOT ועמדנו בכך. השקת פעילות ה-IOT לצרכנים הפרטיים והעסקיים הקטנים והבינוניים היא המשך ישיר של פעילות זו. לאחר הכנה ממושכת, אנחנו משיקים את הדור החדש של שירותי ה-IOT לרכב - ספרים קוליים, שירותי דרך והתראות חדשות לצד היכולות שכבר כ 15,000 איש נהנים מהן ברכב החכם שלנו: Wifi, פורטל מולטימדיה, מידע על מצב הרכב, התנהגות הנהג ואיתור מיקום הרכב. אנו פותחים היום את ההרשמה המוקדמת לשעוני ה-eSIM אשר יתחילו להימכר בחודשים הקרובים. אנו יודעים כי יש כבר קהילה גדולה בארץ שמחכה להם, ולהערכתנו בתוך כשנתיים יהיו לכ-500 אלף ישראלים שעונים מסוג זה".