טבע חילקה לשלושה חברי הנהלה בכירים מניות לאחר שעמדו ביעדים

המנהלים הבכירים הם איריס בק קודנר, מנהלת מותג גלובלי ותקשורת תאגיד; מרק סבג, מנהל משאבי אנוש גלובליים; וכן קרלו די נוטריסטפני, מנהל תפעול גלובלי

איריס בק קודנר / צילום: ראובן קפוצ'ינסקי
איריס בק קודנר / צילום: ראובן קפוצ'ינסקי

החל מהשנה שעברה, בכירי חברת התרופות טבע נדרשים לדווח על כל שינוי בהחזקות שלהם במניות החברה. מדיווחים שהועברו היום לבורסה עולה כי טבע חילקה לשלושה חברי הנהלה בכירים מניות לאחר שעמדו ביעדים שהוצבו להם לצורך קבלת התגמול ההוני. מדובר באיריס בק קודנר, מנהלת מותג גלובלי ותקשורת תאגיד; מרק סבג, מנהל משאבי אנוש גלובליים; וכן קרלו די נוטריסטפני, מנהל תפעול גלובלי.

בק קודנר קיבלה הקצאה של 6,494 מניות שהשווי הנוכחי שלהן הוא כ-115 אלף דולר, והיא מחזיקה כעת ב- 14,784 מניות טבע, ששוויין כ-262 אלף דולר.

לסבג הוקצו 9,381 מניות, בשווי נוכחי של כ-167 אלף דולר וכעת הוא מחזיק בסה"כ 50,897 מניות בשווי כ-903 אלף דולר.

לדי נוטריסטפני ניתנו גם 14,432 מניות ששוויין כיון הוא כ-256 אלף דולר, וגם 1,204 מניות חסומות. במקביל מכר די נוטריסטפני כ-5,000 מניות טבע בשוק הפתוח בתמורה לכ-90 אלף דולר. המניות נמכרו במסגרת תוכנית מכירה עיוורת, שבה אין לו שליטה על מועד המכירה. כיום הוא מחזיק במניות טבע בשווי כ-215 אלף דולר.

במקביל דווחו החזקות של שני גופי השקעה בטבע. Capital Research, בעלת המניות הגדולה בטבע שהחזיקה ב-14.9% מהמניות, מכרה במהלך החודשים האחרונים חלק מהמניות שהיו ברשותה וירדה להחזקה של 12%, מניות בשווי נוכחי של כ-2.16 מיליארד דולר. בעלת עניין חדשה בטבע היא EuroPacific Growth Fund , קרן אמריקאית שמשקיעה במניות לטווח ארוך, שבסוף 2018 החזיקה ב-5.1% ממניות טבע.

בתקופה זו מפרסמים גופי ההשקעות דיווחים על היקף ההחזקות שלהם במניות שנסחרות בוול סטריט ובקרוב יתפרסם גם הדיווח של ברקשייר הת'וואיי, חברת ההשקעות של וורן באפט, ויהיה מעניין לראות האם הגדילה את ההחזקה בטבע, מכרה בה מניות או נשארה בהחזקה זהה לרבעון הקודם.