25 שנה של יחסי אמון: אמנת חוגגת בפתיחת המסחר בבורסה בת"א

וגם: קיבלו אשראי לשת"פ - לילך אשר טופילסקי ורון פאינרו משיקים ממשקים

נויבך, אלפסי, שחם, אסף, בר אור וגירון / צילום: גיא אסייג
נויבך, אלפסי, שחם, אסף, בר אור וגירון / צילום: גיא אסייג

חברת אמנת פתחה הבוקר את המסחר בבורסת תל אביב, לרגל חגיגות 25 שנה להיותה ציבורית. בטקס השתתפו בעלי השליטה והמייסדים - יו"ר הדירקטוריון אברהם (לולו) אסף, המנכ"ל שמואל בר אור, הדירקטור אילן שחם ומנהלים נוספים בקבוצה, עובדיה ומשקיעיה. מצד הבורסה נכחו היו"ר אמנון נויבך ומנהלת יחידת הקשר עם החברות, ענת גירון.

אמנת היא בית מערכות רב תחומי והונפקה לראשונה בשנת 1994. היו"ר אסף ציין באירוע כי "אני גאה ונרגש לציין 25 שנה להיות אמנת חברה ציבורית ויובל שנים להקמתה של חברת אמן. קבוצת אמנת היא סיפור הצלחה יוצא דופן שראשיתו בחלום של שלושה מהנדסי תעשייה וניהול, שכל כוונתם הייתה לקדם פרויקטים הנדסיים וניהוליים בישראל. ההנפקה בבורסה בתל אביב אפשרה לאמנת לבסס את מעמדה כבית מערכות ייחודי בישראל, ולהוביל מאות פרויקטים - חלקם מהפרויקטים הלאומיים המשמעותיים ביותר שידעה מדינת ישראל, ובכלל זה הקמת העיר ימית, פרויקטים עבור משרד הביטחון, הקמת טרמינל 3 בנתב"ג ופרויקט הדיור למאות אלפי העולים מבריה"מ. זאת לצד פרויקטים משמעותיים בעולם, למשל עם הבנק העולמי, שירותי IT במזרח אירופה ובשנתיים האחרונות כניסתנו לתחום הסייבר.

"כיום אמנת מעסיקה 2,500 איש במבנה ארגוני התואם את בתי המערכות הגדולים בעולם, עם מענה שירותי מלא בתחומי התוכנה, השירותים הלוגיסטיים ומיקור חוץ", הוסיף אסף. "אמנת צומחת בעקביות לאורך השנים, תוך שיתוף המשקיעים ברווחים באמצעות מדיניות דיבידנד קבועה. אני סמוך ובטוח כי היתרונות התחרותיים והעסקיים המשמעותיים שבנינו לאורך שנים, יבטיחו את המשך הצלחת החברה לשנים רבות קדימה".

קיבלו אשראי לשת"פ: לילך אשר טופילסקי ורון פאינרו משיקים ממשקים

השבוע נפגשו יחד נציגי בנק דיסקונט ולאומי קארד, על-מנת לציין יחד את שיתוף הפעולה להנפקת כרטיס האשראי המשותף - מפתח דיסקונט. נזכיר כי מקורו של שיתוף הפעולה הנוכחי הוא בכך שבמסגרת חוק שטרום נדרשו הבנקים לגוון את הפעילות עם חברות כרטיסי האשראי, כך שנתח השוק של חברת כרטיסי אשראי בכרטיסים החדשים שיונפקו בכל בנק יעמוד לכל היותר על 52% מהכרטיסים החדשים.

את בנק דיסקונט ייצגו לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית הבנק; זיו בירון, סמנכ"ל וראש חטיבת תכנון, אסטרטגיה וכספים; יקי זנו, סמנכ"ל וראש חטיבת טכנולוגיות ותפעול; וטל עיוש, מנהלת הפרוייקט מטעם קבוצת דיסקונט.

את לאומי קארד ייצגו המנכ"ל, רון פאינרו; אוהד מימון, סמנכ"ל האסטרטגיה והפיתוח העסקי; ומאיר אהרוני, סמנכ"ל מערכות מידע.

פאינרו סיכם ואמר כי "נוצרים חיבורים חדשים ומעניינים. זה שיתוף פעולה שנוצר אמנם הודות לרגולציה אבל יכול להוות פתח לשיתופי פעולה ופרויקטים רבים ונוספים שעוד יבואו". אשר טופילסקי הזכירה כי "בעידן זה יש צורך להתנהל אחרת ולהיות מאד אג'ילים בכל הקשור לחיבור שלנו עם מתחרים ועם ספקים חדשים על מנת לפתח ולהאיץ מודלים בנקאיים פורצי דרך".

דיסקונט ולאומי קארד /  צילום: עזרא לוי
 דיסקונט ולאומי קארד / צילום: עזרא לוי