עדות שהפכה לחקירה באזהרה: שרון פלאצ'י נחקר בחשד לסיוע להלבנת הון

שרון פלאצ'י, בעל השליטה בחברת פי.אל.טי העוסקת באשראי חוץ-בנקאי, זומן לתת עדות במסגרת חקירה המתנהלת נגד צד ג' בחשד להלבנת הון • פי.אל.טי: "החקירה לא כדין"

בעל השליטה בחברת פי.אל.טי שירותים פיננסיים, שרון פלאצ'י, זומן לתת עדות במסגרת חקירה המתנהלת נגד צד ג', ובמהלכה הוחלט לחקור אותו באזהרה בקשר עם עבירה של סיוע להלבנת הון. לפי הדיווח של החברה לבורסה, לא מדובר בהלבנת הון שקשורה לחברה. 

עוד עולה מההודעה למשקיעים כי לא הובא בפניו של פלאצ'י בחקירה יסוד כלשהו של עבירה פלילית, "ולפיכך החקירה עצמה לא נעשו כדין". עוד ביקשה החברה להבהיר כי החקירה אינה קשורה לפעילותה.

פי.אל.טי היא חברה קטנה הפועלת בתחום האשראי החוץ-בנקאי. החברה, אשר קיבלה לאחרונה התראה מהבורסה כי אינה עומדת בכללי השימור, הודיעה בסוף ינואר כי הגיעה לפלאצ'י פנייה מחברה פרטית, השוקלת את רכישת השליטה מידיו בחברה.

"במסגרת הפנייה נמסר לבעל השליטה כי בכוונת הגוף המתעניין להכניס לחברה, ככל שאכן תירכשנה מניות השליטה, פעילות בתחום הקנאביס... מובהר כי בין הצדדים מתנהל משא-ומתן, אך טרם נחתם ביניהם הסכם כלשהו, ולמועד הדיווח אין כל ודאות כי תתבצע בסופו של דבר עסקה למכירת השליטה בחברה", כתבה החברה בזמנו. 

באותו היום, בשעות הצהריים, רשמה מניית פי.אל.טי עלייה של כ-41% לשווי של 24 מיליון שקל.

*** חזקת החפות: החקירה נגד שרון פלאצ'י ושאר המעורבים נמצאת בראשיתה. מדובר בשלב מקדמי מאוד של ההליך הפלילי. לפלאצ'י עומדת חזקת החפות.