אופל | בלעדי

הממונה על ההגבלים אישר העברת סוכנות אופל ללובינסקי

היבואנית החדשה, שמייבאת גם את פיז'ו וסיטרואן, מקימה אולם תצוגה מרכזי חדש בשורק ותתחיל לשווק לקראת בסוף השנה דגמי פלאג-אין

חברת לובינסקי וקבוצת "שלמה" קיבלו את אישור הממונה על ההגבלים להעברת זיכיון היבוא של רכבי "אופל" מקבוצת שלמה ללובינסקי, יבואנית פיז'ו וסיטרואן - כך נודע ל"גלובס". העסקה הוכרזה לפני מספר שבועות בעקבות החלטת היצרנית המשותפת לאחד את הסוכנויות. בשלב הראשון תמשיך היבואנית החדשה להפעיל את אולמות התצוגה הקיימים של אופל בחיפה ובירושלים. במקביל מוקם כיום אולם תצוגה מרכזי חדש למותג במתחם של קבצת לובינסקי במשולש שורק במקום שבו היו עד לאחרונה האופנועים של הקבוצה.

השיווק צפוי להתחיל ככל הנראה לקראת חג הפסח בדגש על רכבי הכביש-שטח הקיימים של החברה. במקביל נערכת היבואנית החדשה לקראת השקת כלי הרכב החשמליים וההיברידיים-נטענים העתידיים של אופל שיושקו החל מהשנה הבאה. אופל מתכוונת לפתוח את ההזמנות לכלי הרכב הללו כבר בקיץ הקרוב ועד סוף 2020 היא תחזיק בליין שלה ארבעה דגמים "מחושמלים" וביניהם גרסת פלאג-אין של רכב הפנאי "גראנדלנד" ועוד. זאת במקביל להשקה של אופל קורסה חדשה, אופל מוקה חדשה ועוד. רוב כלי הרכב ימשיכו להיות מיוצרים בגרמניה.