מנזקי הסערה: גבר כבן 50 חולץ מרכב שנסחף בנחל ארזים סמוך לירושלים

הגשם שהגיע אתמול ימשיך לרדת גם היום, עם סופות רעמים וברד מצפון הארץ ועד הנגב; בדרום ייתכן אובך, וקיים חשש משיטפונות בנחלי הדרום והמזרח • שני רכבים נקלעו לשיטפון בנחל שעלה על גדותיו בעמק הארזים; כוחות המשטרה וכיבוי אש חילצו את אחד הנהגים לאחר שנפל למים

שיטפונות / צילום: shutterstock
שיטפונות / צילום: shutterstock

החורף שהגיע אתמול עדיין כאן, וגשם ירד היום (ה') לפרקים, ומזג-האוויר יהיה קר מהרגיל, מלווה בסופות רעמים וברד מצפון הארץ ועד הנגב. בחרמון יוסיף לרדת שלג, ובשעות אחר-הצהריים ייתכן שלג גם בפסגות הגבוהות של הרי הצפון. כמו כן, בדרום ייתכן אובך, וקיים חשש משיטפונות בנחלי הדרום והמזרח. בשעות הלילה הגשמים והרוחות ייחלשו.

בשל מזג-האוויר הסוער וסחף הגשמים, שני רכבים נקלעו לשיטפון בנחל שעלה על גדותיו בעמק הארזים. כוחות המשטרה וכיבוי אש חילצו את אחד הנהגים לאחר שנפל למים. הוא מפונה לקבלת טיפול רפואי.

בתוך כך, אישה נתקעה בביתה בשכונת בית חנינא, בירושלים. שוטרים שהוזעקו למקום חילצו אותה בהצלחה. בינתיים יש חסימות כבישים נוספות בעיר.

בעקבות הגשמים ביממה האחרונה עלה מפלס המים בכנרת ב-6 ס"מ, ובכך חצה את הקו האדום התחתון ב-8.5 ס"מ. המפלס, שעומד על מינוס 212.915 מטר, עלה ביותר ממטר וחצי מאז תחילת העונה, אך עדיין חסרים לכנרת כ-4 מטרים על-מנת להיות מלאה.