הסכם קיבוצי חדש לעובדי פרטנר ל-3 שנים נוספות

עובדי חברת התקשורת יקבלו תוספות שכר וישתתפו ברווחים עתידיים בהתאם לביצועי החברה • הצדדים ידונו לקראת סוף השנה במנגנון תוספות השכר לשנים 2020 ו-2021 • עלות התוספת של כל הסעיפים החדשים בהסכם ל-3 השנים הבאות, יחד עם תוספת השכר ל-2019 בלבד: 11 מיליון שקל

חתימת ההסכם הקיבוצי בפרטנר / צילום: דוברות ההסתדרות
חתימת ההסכם הקיבוצי בפרטנר / צילום: דוברות ההסתדרות

הסכם קיבוצי חדש בפרטנר  נחתם היום (ד'). ההסכם שנחתם הוא לתקופה של 3 שנים ויחול על 3,000 עובדי החברה. ההסכם ממשיך את ההסכמים שהושגו בחברה בשנת 2016. 

ההסכם כולל בין היתר תוספת שכר מיידית בגובה של 1% לעובדים עם ותק גדול משנה וחצי שתשולם רטרואקטיבית משכר חודש ינואר 2019, ותוספת נוספת לשכר בשיעור של עד 1.5%. תוספת זו מותנית בביצועי החברה, תיקבע במנגנון המבוסס על שיעור הגידול ב-EBITDA במחצית הראשונה של 2019 בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2018 ותוענק לאחר פרסום תוצאות הרבעון השני של 2019. 

עלות התוספת של כל הסעיפים החדשים בהסכם ל-3 השנים הבאות, יחד עם תוספת השכר ל-2019 בלבד: 11 מיליון שקל. 

עוד נמסר כי ההסכם מתייחס גם להשתתפות העובדים ברווחי החברה ומסדיר את מענקי השיתוף ברווחים לשנים 2019-2021. בהסכם נקבע עוד כי הצדדים ידונו לקראת סוף השנה במנגנון תוספות השכר לשנים 2020 ו-2021, מתוך שאיפה להיטיב את התנאים ככל שמצב החברה יאפשר זאת, לטובת העובדים ולטובת איתנותה הפיננסית של פרטנר

חתימת ההסכם בפרטנר / צילום: דוברות ההסתדרות
 חתימת ההסכם בפרטנר / צילום: דוברות ההסתדרות

יו"ר הסתדרות המעו"ף ומ"מ יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, ארנון בר-דוד, מסר: "ההסתדרות ופרטנר שוב מוכיחות כי בדרך של הידברות ושיתוף-פעולה ניתן להגיע להסכמות מהן כל הצדדים יוצאים נשכרים". 

מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, מסר: "ההסכם שנחתם היום הוא הסכם של פרטנרים לדרך. זהו הסכם של עובדים ששותפים גם לאתגרים ולתנאי השוק הקשים וגם לפירות ההצלחה".  

יו"ר איגוד עובדי האינטרנט, הסלולר, וההייטק, יקי חלוצי, מסר: "ארגון העובדים מודע לתקופה המאתגרת שעוברת על הענף ומעוניין שחברת פרטנר תצליח לצאת מחוזקת מהתקופה הזו". 

יו"ר ועד פרטנר, קרן אופק, מסרה: "ההסכם החדש מהווה בשורה גדולה וחשובה לעובדים. גם בימים של טלטלות עזות שאנו חווים בענף התקשורת הצלחנו לשמור על היציבות התעסוקתית ועל התנאים של אלפי עובדים".

סמנכ"ל משאבי אנוש ומנהל בפרטנר, עינת רום: "אני שמחה שהשלמנו היום את חידושו של ההסכם הקיבוצי בהמשך לדיונים אינטנסיביים בהם כל צד, על אף פערים בעמדות, היה שותף לתחושת האחריות ולצורך להגיע להסכם שמאזן בין צרכי העובד לצרכי החברה".