זנדברג בשדרות: הפתרון - הפסקת אש, הסדרה והסרת הסגר

חברי מפלגת מרצ סיירו הבוקר בשדרות ובעוטף עזה וקראו לחתור מידית להסדרה רחבה הכוללת שיקום הרצועה • ח"כ תמר זנדברג: "המשך הירי רק מגביר את פוטנציאל ההידרדרות"

חברי מפלגת מרצ בפתח עיריית שדרות / צילום: דוברות מרצ
חברי מפלגת מרצ בפתח עיריית שדרות / צילום: דוברות מרצ

ח"כ תמר זנדברג, יו"ר מרצ, קוראת לממשלה להגיע להפסקת אש יציבה באופן מיידי. בסיור של מרצ בשדרות ובעוטף עזה הבוקר (ג') אמרה זנדברג כי המשך הירי רק מגביר את פוטנציאל ההידרדרות וכי יש לחתור מידית להסדרה רחבה הכוללת שיקום הרצועה, הסרת הסגר ופתיחה במשא ומתן להסדר מדיני.

מועמד מרצ לכנסת, אבי דבוש, תושב שדרות, אמר כי אחרי לילה קשה בשדרות ברור שהחלופה היחידה לדרך ללא מוצא היא הדרך המדינית שמובילה מרצ. "זה נחוץ לטובת הילדים בשדרות ובעוטף עזה, ולטובת ילדי האזור כולו", אמר דבוש.

ח"כ מיכל רוזין אמרה: "לאזרחי ישראל בכל מקום מגיע לחיות בשקט. בזמן שראשי המפלגות בישראל נאבקים על מי יכה חזק יותר בחמאס הגיע הזמן לומר באומץ - מדיניות הקיפאון וניהול הסכסוך המתמשך לא עובדים. מי שחפץ חיים צריך לשבת לשולחן המשא ומתן ולדבר. שבענו מלחמות, פצועים והרוגים".

חבר הכנסת מוסי רז ציין כי היום חוגגים 40 שנה לחתימת הסכם השלום עם מצרים, וציטט את ראש הממשלה לשעבר מנחם בגין: "טובים קשיי השלום מייסורי המלחמה".