דירקטוריון סלקום צירף אליו את יו"ר רשות ני"ע לשעבר שמואל האוזר

בעלי המניות של חברת התקשורת סלקום אישרו בימים האחרונים את מינויו של פרופ' האוזר כדירקטור חיצוני בחברה • לצדו של האוזר, מונתה לתפקיד דח"צית בסלקום גם פרופ' ורדה ליברמן מהמרכז הבינתחומי • מתחילת השנה צללה מניית סלקום בכ-40%, והיא משקפת לחברה שווי נוכחי של כ-1.5 מיליארד שקל

שמואל האוזר / צילום: איל יצהר
שמואל האוזר / צילום: איל יצהר

פרופ' שמואל האוזר, לשעבר יו"ר רשות ניירות ערך, מרחיב את פעילותו בחברות ציבוריות, אחרי שבעלי המניות של חברת התקשורת סלקום אישרו בימים האחרונים את מינויו כדירקטור חיצוני (דח"צ) בחברה.

האוזר (64), פרופסור מן המניין למימון בקריה האקדמית אונו בפקולטה לניהול באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, הוא בעל תואר דוקטור במימון מאוניברסיטת טמפל שבפילדלפיה. במשך כשבע שנים הוא עמד בראש רשות ניירות ערך, ובנובמבר 2017, כשנה לפני תום כהונתו שהוארכה, הודיע במפתיע על פרישתו מהתפקיד.  

נוסף על תפקידו כדח"צ בסלקום, האוזר מכהן כדירקטור חיצוני בחברת הנדל"ן המניב גזית גלוב וכדירקטור בלתי תלוי בחברת הנדל"ן אלרוב.

לצדו של האוזר, מונתה לתפקיד דח"צית בסלקום גם ורדה ליברמן, פרופסורית במרכז הבינתחומי הרצליה, שבעברה כיהנה גם כדח"צית בכלל ביטוח, ולתפקיד דירקטור בחברה מונה גוסטבו טרייבר, שלפי סלקום, מחזיק בחברה פרטית העוסקת בהשקעות בנדל"ן משנת 2015, ומכהן גם כדירקטור חיצוני בחברת אדמה.

סלקום , שבה מחזיק אדוארדו אלשטיין באמצעות חברת דסק"ש, סיכמה את 2018 עם הפסד שנתי של 64 מיליון שקל, אחרי רווח נקי של 113 מיליון שקל ב-2017, והכנסותיה השנתיות נשחקו ב-5% ל-3.7 מיליארד שקל. 

מתחילת השנה צללה מניית סלקום בכ-40%, והיא משקפת לחברה שווי נוכחי של כ-1.5 מיליארד שקל.