רשת בראון רוכשת מחג'ג' נכס למלון בדרום ת"א ב-100 מיליון שקל

המלון, שיכלול 190 חדרים, יוקם בפרויקט MOMA שמקימה קבוצת חג'ג' ברחוב סלמה בתל-אביב, הכולל גם 225 דירות ושטחי מסחר

רשת מלונות בראון רוכשת מקבוצת חג'ג' נכס בפרויקט המגורים והמסחר MOMA אותו מקימה חג'ג' ברחוב סלמה בדרום תל-אביב, תמורת 100 מיליון שקל. בראון רוכשת את הנכס, אשר מתוכנן למלון עירוני בן 190 חדרים, ומלבד סכום הרכישה תשקיע בהסבת המבנה למלון מקבוצת הרשת 50 מיליון שקל נוספים. נכון להיום הוגשה בקשה להיתר חפירה ודיפון להקמת הפרויקט.

בראון תציע לרוכשי הדירות לנהל את דירותיהם כחברת ניהול, לרבות השכרתן לתקופות קצרות ומקסום התשואה מהנכס.

הפרויקט ממוקם בין הרחובות סלמה רבנו חננאל והרא"ש, והוא כולל שני בניינים בני 18 קומות ושני בניינים בני 7 קומות, שאחד מהם הוא המלון. הפרויקט יכלול גם 225 דירות וכן שטחי מסחר וציבור. הפרויקט יכלול גם חניון תת-קרקעי בן 300 מקומות חניה.

בחודש מרץ 2018 אישרה עיריית תל-אביב לקבוצת חג'ג' את התוכנית המשנה את ייעוד הקרקע מתעשייה ישנה למגורים ומסחר. חג'ג' קידמה את התוכנית לאחר שרכשה את הקרקע בתחילת 2017 תמורת 90 מיליון שקל.

ממלונות בראון נמסר כי "המלון, כמו גם הפרויקט כולו, יתוכנן על-ידי האדריכל גידי בר-אוריין, והוא ימוצב כמלון דיזיין אורבני עם מסעדה, בר ומועדון חברים, בריכה, ספא וחדרי כושר".

כמו כן, מלונות בראון הודיעו לאחרונה על מינויו של שלומי טחן, לשעבר סמנכ"ל התפעול הוותיק של רשת מלונות ישרוטל, כמנכ"ל החברה.