החברה לישראל תשלם למנכ"ל הנכנס דופלט עד 6 מיליון שקל בשנה

יואב דופלט מונה במסגרת השינוי האסטרטגי והארגוני עליו הודיעה באחרונה החברה

יואב דופלט, המנכ"ל הנכנס של החברה לישראל / צילום: סיון פרג'
יואב דופלט, המנכ"ל הנכנס של החברה לישראל / צילום: סיון פרג'

החברה לישראל מבקשת לאשר למנכ"ל הנכנס יואב דופלט תגמול שנתי של 6 מיליון שקל. זאת על בסיס שכר שנתי של 3.6 מיליון שקל ומענק שנתי מקסימלי של 2.4 מיליון שקל נוספים. מונה במסגרת השינוי האסטרטגי והארגוני עליו הודיעה באחרונה החברה. 

עלות העסקה מעורכת זו אינה כוללת את התגמול המנייתי שצפוי דופלט לקבל, "אשר הענקתו והיקפו אינם ידועים במועד זה". כמו כן, הערכת החברה אינה כוללת את תנאי העסקתו של דופלט בתפקידו המתוכנן במקביל כיו"ר החברה הבת כיל.

בשנים קודמות החברה לישראל , שבשליטת עידן עופר, שלחה לא מעט שיאני שכר לצמרת הטבלה בין החברות הנסחרות בתל-אביב. החברה צפויה לשלם לדופלט בתפקידו החדש משכורת חודשית של 200 אלף שקל. זאת נוסף להטבות ותנאים נלווים ומענק כאמור, שעיקרו מבוסס יעדים וחלק לא מהותי ממנו "בשיקול דעת".

דופלט מכהן כיום כיו"ר חברת או.פי.סי אנרגיה וכמנכ"ל בעלת השליטה בה, קנון הולדינגס, שגם בה מחזיק עופר. הוא צפוי להיכנס לתפקידו בראשות החברה לישראל במהלך הרבעון הנוכחי, ומועד מדויק למינוי טרם נקבע.

בחודש שעבר מינתה כיל את דופלט לתפקיד יו"ר הדירקטוריון שלה, וזימנה אסיפת בעלי מניות שתתבקש לאשר לו הענקת אופציות למניות כיל בשווי כולל של 9 מיליון שקל לשלוש שנים, ומענק שנתי של עד 1 מיליון שקל מבוסס יעדים.