דורון הרמן מצטרף לצוות "הפליליסטים" ברדיו 103FM

הרמן, ראש דסק הפלילים של חדשות 13, יצטרף לתחנה ויגיש את התוכנית "הפליליסטים" לצידו של כתב הפלילים של חברת החדשות, גלעד שלמור

דורון הרמן / צילום: אמיר מאירי
דורון הרמן / צילום: אמיר מאירי

רכש חדש לרדיו 103FM: מיד לאחר חג הפסח יצטרף דורון הרמן, ראש דסק הפלילים של חדשות 13, לתחנה ויגיש את התוכנית "הפליליסטים" לצידו של כתב הפלילים של חברת החדשות, גלעד שלמור.

התוכנית, שמשודרת בכל יום רביעי בשעה 22:00, עוסקת בעולם הפשע הישראלי וחושפת את המאזינים אל "מאחורי הקלעים" שלו.

הרמן אמנם מזוהה כיום יותר מכל עם מסך הטלוויזיה, אך את דרכו בעולם התקשורת הוא החל לפני 14 שנה דווקא ברדיו, בגלי צה"ל. לחדשות 10 (היום חדשות 13) הוא הצטרף לפני כ-14 שנים, במהלכן היה אחראי על חשיפתן של כמה מגדולות פרשיות הפלילים בישראל. אחת החשיפות הבולטות שלו בשנה האחרונה הייתה התכתבות בוואטסאפ בין רונית פוזננסקי-כץ, שופטת המעצרים בתיק 4000, לבין עו"ד ערן שחם-שביט, שכיהן בתפקיד היועץ המשפטי של רשות ניירות ערך. חשיפתו הביאה להשעייתם של השניים ולהעמדה לדין משמעתי של השופטת.

דורון הרמן מסר בתגובה: "מתרגש מאוד לחזור לרדיו אחרי 12 שנה ולהצטרף לתחנה הטובה בישראל, 103FM. יחד עם חברי גלעד שלמור, ננסה להעמיד אלטרנטיבה שידורית מאתגרת שתחשוף את העולם הפלילי דרך הרגליים והעיניים שלנו".

מנכ"ל רדיו 103FM, אור צלקובניק, מסר: "אני שמח על הצטרפותו של דורון הרמן לנבחרת המגישים המובילה של רדיו 103FM. דורון וגלעד, שני הכתבים הפליליים המצוינים וההישגיים, מאחדים כוחות, ויחד יחשפו שורה של סיפורים חשובים, תוך הצגת זוויות מרתקות וחדשניות מהעולם הפלילי".