חברת Gett תהיה אחראית על הסעות האמנים באירוויזיון

חברת המוניות חתמה על הסכם חסות עם תאגיד השידור "כאן" • ההסעות כוללות את שלב ההכנות, ההופעות, אירועי חצי הגמר שיתקיימו ב-14 וב-16 במאי והגמר שיתקיים ב-18 במאי, והן מוערכות במאות אלפי שקלים

הסכם חסות בין חברת Gett ובין תאגיד השידור "כאן" לקראת האירוויזיון: Gett תהיה ה-National Partner של אירוויזיון 2019. ל"גלובס" נודע כי מדובר בהסכם ברטר, לפיו מוניות Gett יסיעו את חברי המשלחות ואת האמנים שיגיעו מ-41 המשלחות לאירוויזיון.

מדובר בהסעות בהיקף של מאות אלפי שקלים. ההסעות כוללות את שלב ההכנות, ההופעות, אירועי חצי הגמר שיתקיימו ב-14 וב-16 במאי והגמר שיתקיים במוצאי שבת 18 במאי. לכל אחד מהמופעים ייערכו גם שתי חזרות.

המוניות ימותגו עם לוגו האירוויזיון, וגם אפליקציית Gett תעוצב באווירת האירוויזיון. עוד תכלול האפליקציה חידון טריוויה בנושא האירוויזיון, ובמקביל יוצבו דוכנים ממותגים של החברה באקספו וביורו-וילג' שמוקם בימים אלה בפארק צ'ארלס קלור בתל-אביב. גם בעמוד הפייסבוק של Gett יתקיימו פעילויות ומבצעים שונים לכרטיסים להופעות.

ההיערכות לתיירי האירוויזיון, שמספרם מסתמן כנמוך משמעותית מהצפי, כללה מבחינת Gett גם קורס אנגלית לנהגי המוניות במטרה לייעל ולשפר את השירות. הנהגים גם קיבלו חוברת הדרכה מ"ברליץ" ובה משפטים בסיסיים במגוון שפות כמו רוסית, גרמנית וצרפתית. מדי חודש מבקרים בישראל כ-340 אלף תיירים - למזלם, כעת, השירות ישתפר בזכות האירוויזיון.

עוד הצתה מאוחרת הובילה למהלך שהיה מוטב שיתרחש הרבה קודם - הצמדת מדבקות במוניות לטובת תיירים. במדבקות מפורטים תעריפי הנסיעה האמיתיים, לרבות מספר טלפון לפניות ולדיווחים במקרים של גבייה עודפת או רמאות אחרת.

לאור העובדה שאין בתל-אביב תחבורה ציבורית בשבת, העירייה תפעיל שאטלים חינמיים לנוחות התיירים והמבקרים הישראלים מכמה יעדים ברחבי תל-אביב.

במקביל, Gett גייסה מאות נהגים לקראת אירועי האירוויזיון, במסגרתם גם ייערך בתל-אביב "הלילה הלבן" (ב-15 במאי), ליום העצמאות ולשבוע הגאווה שיתקיים בתחילת חודש יוני ושמושך אלפי תיירים לתל-אביב מדי שנה.

כדי לייעל את זמינות הנהגים פיתחה Gett מוצרים טכנולוגיים חדשים: הראשון, "נסיעה בתוך נסיעה" - פיצ'ר שיאפשר לנהג בזמן נסיעה עם נוסע לקבל אינדיקציה למיקום שבו הוא יתפנה ומציעה לו לאסוף נוסע חדש ולהתחיל נסיעה חדשה בקרבת מקום. הפיצ'ר השני הוא "מפות חמות" - מפה שמוצגת לנהג באפליקציה, ובה הוא רואה את האזורים שבהם יש הכי הרבה הזמנות והכי פחות מוניות, בזמן אמת.